۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کد خبر: 964445

بارسا به ژابی علاقه‌مند شده و یکی از اهداف مدیران باشگاه برای جذب این مربی ضربه زدن به رئال مادرید است.

ژابی به بارسا می‌رود تا رئال را نابود کند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ورزش سه، ژابی آلونسو، مربی بایرلورکوزن، مورد توجه هیئت مدیره بارسلونا قرار دارد. آمدن ژاوی به بارسا یک ضربه به رئال مادرید خواهد بود و آنها در نظر دارند، او که دوران کودکی خود را در بارسلونا گذرانده است را به خدمت بگیرند. 

ژابی به خاطر این واقعیت که دوران کودکی خود را در کاتالونیا، ابتدا در بارسلونا و سپس در سابادل، جایی که پدرش در آنجا بازی می‌کرد، گذرانده، با بارسا پیوندهایی دارد.

ژابی آلونسو، پسر بازیکن تاریخی باشگاه بارسلونا، پریکو آلونسو، امروز مربی تیم صدرنشین فوتبال آلمان است و بایرلورکوزن را بدون شکست در صدر جدول بوندسلیگا قرار داده است. ژابی آلونسو را به خاطر سبک بازی لورکوزن همه دنیا تمجید می‌کنند.

بارسلونا در آلمان به دنبال جانشینی برای ژاوی هرناندز است. صحبت‌هایی در مورد کلوپ، هانسی فلیک، توخل و ناگلزمن شده است، اما در میان اعضای هیئت مدیره، ژابی بسیار محبوب‌تر از دیگر گزینه‌هاست.

بارسلونا او را به خاطر سبکش مورد توجه قرار می‌دهد، اما آنها همچنین می‌دانند که این ضربه‌ای به رئال مادرید خواهد بود، زیرا آلونسو برای چهار فصل بازیکن کلیدی رئال مادرید بود و گزینه‌ای در آینده برای جانشینی کارلو آنچلوتی نیز محسوب می‌شود.

رئال مادرید اکنون به مربی نیاز ندارد اما لیورپول پس از جدایی یورگن کلوپ به دنبال ژابی است و بارسا باید زودتر دست به کار شود. هیئت مدیره بارسلونا معتقد است ژابی می‌تواند بارسا را با سبک بازی فوق العاده‌اش به اوج برگرداند و رئال آنچلوتی را به زیر بکشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ستار رضایی ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    0 0
    تاوقتیکه دکو مدیر ورزشیه وضعیت ازاین ک هست بدترهم میشه. اگ الونسو بیادبارسا هیچ‌تیمی جلودارش نیست.ولی خب دکو عرضه اوردن آلونسو و یاحتی فلیک رو نداره