۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: 964568

یک کارشناس دینی گفت: در حقیقت ماه شعبان ماه امامت است، بحث فوق العاده مهمی که امروز برای ما بسیار کارساز است، چرا که اکنون در زمان امام غایب هستیم و اگر حواسمان نباشد خیلی به ضرر ما تمام می‌شود.

ماه شعبان، ماه امامت است

هم زمان با شب میلاد حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم جشنی در مسجد الجواد (ع) عالیشهر با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه شهر و با حضور مردم ولایت مدار منطقه برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: در حقیقت ماه شعبان ماه امامت است، بحث فوق العاده مهمی که امروز برای ما بسیار کارساز است، چرا که اکنون در زمان امام غایب هستیم و اگر حواسمان نباشد خیلی به ضرر ما تمام می‌شود.

امام جمعه عالیشهر ابراز کرد: این روزها در صلوات شعبانیه که هر روز می‌خوانیم چند جمله مهم وارد شده که پیرامون امامت است، از جمله اینکه امام مثل یک کشتی در دریای طوفان زده و متلاطم است و هر کسی در این کشتی باشد امنیت دارد و هر کسی در این کشتی نباشد غرق خواهد شد، اگر کسی بر امام پیشی گرفت از دین خارج و غرق می‌شود، هیچ انسانی در هر جایگاهی حق ندارد به امام بگوید چرا این کار را کردی یا نکردی، نمی‌شود از امام انتقاد کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت امروز جامعه نباید از دستورات امام عقب بمانیم، ولایت فقیه با ولایت پیامبر فرقی ندارد لذا از این جهت ما امروز حق اعتراض به ولایت فقیه را نداریم، چرا که از ناحیه خدا منصوب است و تنها وظیفه ما اطاعت از رهبری است.

حجت الاسلام حمیدی نژاد گفت: امام اصول دین است، هر کاری که باعث تقویت امام و اسلام باشد بر ما واجب است، مانند شرکت در تجمعات دینی و راهپیمایی و حضور پر شور پای صندوق رأی.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.