رئیس قوه قضاییه در جمع خبرنگاران عراقی در محل یادمان شهادت شهید سلیمانی گفت: این یادمان، نشانه‌ای از جنایت‌ آمریکا و مستکبران امروز عالم است.

محسنی اژه‌ای در یادمان محل شهادت شهید سلیمانی: این یادمان، نشانه‌ای از جنایت‌ آمریکا و مستکبران امروز عالم است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای پس از استقبال رسمی مقامات شورای عالی قضائی عراق در فرودگاه بغداد، در یادمان محل شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهید آنها در مسیر فرودگاه بغداد حضور یافت و به مقام شامخ این شهیدان والامقام ادای احترام کرد.

رئیس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران سپس طی سخنانی در جمع خبرنگاران عراقی و ایرانیِ حاضر در یادمان محل شهادت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمان شهید آنها گفت: این یادمان، نشانه‌ای از جنایت‌های آمریکا و مستکبران امروز عالم است.

رئیس دستگاه قضا گفت: چه کسانی در جنایتِ به شهادت رساندن شهید سلیمانی و شهید المهندس، دو سردار بزرگ و دو مجاهد اسلام و یاران و همرزمان آنها، نقش داشتند؟ جرم این شهیدان چه بود که اینگونه به شهادت رسیدند و قطعه قطعه شدند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای افزود: سرداران عزیز سلیمانی و المهندس و همراهان و همرزمان آنها برای مبارزه با تروریسم و دفاع از اسلام، کشور و ملت‌های مظلوم به شهادت رسیدند؛ آنها عمر خود را در راه مبارزه با مستکبرین و خدمت به مردم و کشور صرف کردند و امروز نزد خداوند متعال زنده هستند و روزی می‌خورند.

رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: از خداوند بزرگ مسألت داریم به همه ما توفیق دهد که در راه دفاع از اسلام و خدمت به مسلمین و مقابله با مستکبرین خدمت کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.