بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در نوار غزه و ورود عناصر امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین برای حمایت از رژیم صهیونیستی از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

بمباران اردوگاه‌های آوارگان فلسطینی در غزه

به گزارش قدس آنلاین، حمله‌های هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مسکونی نوار غزه طی بامداد و صبح امروز همچنان ادامه داشته است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه شرق دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی شرق اردوگاه المغازی را نیز گلوله باران کرد.

منازل مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز شاهد حمله‌های بامدادی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بوده است.

همزمان با این حمله‌ها توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شرق شهر غزه را هدف قرار داد.

خبرنگار شبکه المیادین مستقر در نوار غزه در گزارشی تاکید کرد که هلی کوپترهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه القراره واقع در شمال شرق خان یونس به سمت شهروندان فلسطینی تیراندازی کرده است.

همزمان با حمله‌های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه مرکز و غرب خان یونس عناصر ارتش رژیم صهیونیستی نیز اقدام به تیراندازی‌های گسترده می‌کنند.

نگرانی شدید برنامه جهانی غذا نسبت به حمله نظامی به رفح

از سوی دیگر مسوولان برنامه جهانی غذا اعلام کردند: ما نسبت به احتمال حمله نظامی گسترده به شهر رفح در نوار غزه به شدت احساس نگرانی می‌کنیم.

مسوولان این نهاد بین المللی تاکید کردند: اسراییل در حالی از حمله نظامی به رفح سخن می‌گوید که بیش از یک میلیون نفر در این منطقه زندگی می‌کنند.

برنامه جهانی غذا اعلام کرد: تلاش‌های انجام شده برای دسترسی به نیازمندان در سراسر نوار غزه مدام با کارشکنی و ممانعت رو به رو می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.