تولیت آستان قدس رضوی همسران جانبازان را قهرمانان گمنام مقاومت و ایمان دانست که شایسته احترام، تجلیل و ستایش هستند و باید به عنوان الگو به جامعه معرفی شوند.

تولیت آستان قدس رضوی: همسران جانبازان قهرمانان گمنام مقاومت و ایمان هستند

به گزارش قدس آنلاین،  حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی عصر پنجشنبه ۲۶ بهمن ماه به مناسب سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز، در منزل جانبازان «سید حسین حسینی نژاد»، «قدیر نعمتی گل»، «محمد بلندی»، «سید محمد خلیلی» و «محمد ندایی» حضور یافت و ضمن تکریم آنان، ایثار و فداکاری این جانبازان سرافراز و خانواده‌های ایشان را ستود.
وی عظمت، عزت، استقلال و امنیت ایران اسلامی را مرهون ایثارگری‌ها، ایستادگی و مقاومت شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها دانست و خاطرنشان کرد: همسران جانبازان به واسطه انتخاب راه خدمت و همراهی با این عزیزان، شایسته تقدیر و تجلیل و بی‌تردید در اجر ایثارگری‌های آنان سهیم هستند.
تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه همسران و خانواده‌های جانبازان بار منحصر به فردی را به دوش می‌کشند که موجب عزت و اقتدار کشور است؛ بیان کرد: همسران جانبازان قهرمانانی خاموش و گمنام هستند که باید مقاومت فوق العاده و ایمان قوی که از خود در کنار جانبازان به نمایش می‌گذارند را تحسین کرد.
وی گفت: دنیا مظهر آزمون الهی است و تمام بندگان به نوعی مورد آزمایش پروردگار قرار می‌گیرند و خداوند به آن‌هایی که در برابر این آزمایشات الهی صبر پیشه کرده‌اند، بشارت سعادت و بهشت داده است.
حجت الاسلام والمسلمین مروی افزود: سختی‎هایی که جانبازان سرافراز و همسران معزز آن‌ها تحمل می‌کنند؛ پاداش والایی دارد و برای آنان موجب اجر و غرب الی الله خواهد شد.
وی با بیان اینکه جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق دارند؛ عنوان کرد: شهدا، جانبازان و خانواده‌های معظم آن‌ها ولی نعمتان ما هستند، اگر آنها نبودند امروز نه ایرانی و نه عزت و اقتداری بود.
تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: کسی که شهید می‎شود، یکبار طعم شهادت را می‌چشد، اما جانبازان به اندازه یک عمر، مسیر شهادت را طی می‌کنند که همه اینها برای آنان و همسرانشان مایه پاداش الهی است.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.