مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان خراسان رضوی گفت: هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر پیش‌بینی وقوع برف و باران، امدادگران هلال احمر این استان را به حالت آماده‌باش درآورد.

آماده‌باش امدادگران هلال احمر خراسان رضوی در پی بارش باران و برف

به گزارش قدس خراسان، محسن ذاکریان اظهار کرد: اکنون امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث احتمالی، خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان خراسان رضوی بیان کرد: تعداد ۲۵ پایگاه امداد و نجات ثابت جاده‌ای، سه پایگاه موقت، یک تیم واکنش سریع به استعداد ۱۴۵ نفر در حالت آماده باش قرار دارند.

وی افزود: در این قالب تعداد ۳۰ دستگاه آمبولانس و ۲۷ دستگاه «ست نجات» نیز در اختیار امدادگران و نجاتگران قرار دارد.

ذاکریان ادامه داد: در پایگاه های امداد و نجات و مراکز عملیاتی ضمن آمادگی اسکان موقت، پیش بینی بسته‌های غذایی و اقلام ضروری نیز صورت گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به احتمال بارش باران و بروز برف و بوران به مسافران توصیه می‌شود از تردد غیرضرور در جاده‌ها پرهیز و همچنین کوهنوردان از صعود به ارتفاعات در طی این مدت خودداری کنند.

وی با بیان اینکه بنابر تجربه پیش آمده در بارش اخیر برف در استان خراسان رضوی، پیست اسکی شیر باد در نزدیکی مشهد به صورت موقت تا پایان احتمال بارش برف بسته است.

ذاکریان افزود: سامانه ۱۱۲، ندای امداد جمعیت هلال‌احمر به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو بوده و آماده اعزام نیروهای امدادی برای کمک‌رسانی به هموطنان است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.