مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بارندگی‌ها در استان سمنان تداوم دارد، گفت: احتمال کولاک برف برای ارتفاعات و نقاط سردسیر وجود دارد.

تداوم بارندگی در استان سمنان/ احتمال کولاک برف برای ارتفاعات و نقاط سردسیر

به گزارش قدس آنلاین، ایرج مصطفوی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی و تحلیل تصاویر ماهواره و مدل‌های پیش‌بینی فعالیت سامانه بارشی در استان سمنان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز و فردا در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات شمال شرقی استان بارش باران و برف و در برخی نقاط وزش باد شدید و در ارتفاعات احتمال کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه با فعالیت این سامانه بارشی دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت گفت: دمای هوا طی امروز و فردا بین ۶ تا ۸ درجه کاهش نسبی خواهد داشت. از امروز تا پنج‌شنبه در استان افزایش ابرها را خواهیم داشت و احتمال بارش‌های پراکنده دور از انتظار نیست.

مصطفوی با بیان اینکه هشدار نارنجی برای استان سمنان همچنان پابرجا است گفت: فعالیت این سامانه بارشی باران، برف را به دنبال دارد. بارش باران و برف مه آلودگی و کاهش دید و احتمال کولاک در ارتفاعات و نواحی شمالی و نقاط سردسیر استان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان سمنان با اشاره به وضعیت هوای غالب نقاط استان سمنان افزود: وضعیت هوای امروز سمنان قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و افزایش ابر را خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.