سخنگوی شورای وحدت اولگرایان از تصمیم این تشکل سیاسی اصولگرا برای ارائه لیست مستقل در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: البته حضور هر یک از نامزدهای شورای وحدت در فهرست گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های دیگر غیر از شورای ائتلاف بلامانع است.

شورای وحدت تصمیم به ارائه لیست مستقل گرفت/ حضور نامزدهای ما در لیست‌های دیگر بجز شورای ائتلاف بلامانع است

قدس آنلاین: منوچهر متکی سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان که امروز میهمان غرفه قدس در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران بود با بیان اینکه مردم خودشان را برا آفریدن حماسه انتخاباتی  دیگری آماده می‌کنن، اظهارداشت: شورای وحدت در عمر سه ساله فعالیت خود هم سعی کرده به سازماندهی تشکیلاتی و هم فعالیت‌ها و تحرکات سیاسی موردی و مناسبتی مثل انتخابات بپردازد.

وی افزود: ما از انتخابات ریاست جمهوری که بیرون آمدیم کار سازماندهی تشکیلات‌مان را انجام دادیم و امروز در ۲۹ استان کشور شورای وحدت  تشکیلات خود را سازماندهی کرده و  ماموریت نخست شورای وحدت بر اساس نظام مسائل مسئله یابی و مشکل یابی در کشور و نظام حکمرانی است و تلاش برای  پیداکردن راه حل برای این مشکلات است.

منوچهر متکی با یادآوری اینکه کار دوم ما  حضور در مناسبت‌ها و رویدادهای سیاسی به ویژه انتخابات است، اظهار داشت: در یکی دو ماه اخیر شورای وحدت آرایش انتخاباتی گرفته و مهم‌ترین مسئله ما این بود که بتوانیم فهرست مناسب و توانمند مبتنی بر نیازهای کشور، مجلس و کمیسیونهای تخصصی انتخاب کنیم.

وی گفت: ازبین صدها نامزدی که مورد مصاحبه قرار گرفتند ما توانستیم در دو هفته گذشته بررسی‌های نهایی خودمان را انجام دهیم و سحرگاهان امروز به فهرست مستقل ۲۹ نفره شورای وحدت رسیدیم. یکی از نامزدهای خانم هم ظرف یکی دو روز آینده انتخابش نهایی و فهرست شورای وحدت در تهران تکمیل می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که این تصمیم یعنی لیست مشترک با دیگر گروه‌ها منتفی است؟، اظهار داشت: ما مذاکرات مختلفی را با جریان‌های مختلف داشتیم اما در نهایت امر تصمیم شورای وحدت این شد که مستقل فهرست خودش را ارائه دهد.

متکی تصریح کرد: البته این به معنای این نیست که دیگر مجموعه‌ها و احزاب و تشکل‌های سیاسی و دوستان ما نمی‌توانند از فهرست شورای وحدت استفاده بکنند. لذا حضور هر یک از نامزدهای شورای وحدت در فهرست گروه‌ها و احزاب و تشکل‌های دیگر غیر از شورای ائتلاف بلامانع است.

سخنگوی شورای وحدت در پاسخ به این سؤال که کثرت اسامی و ائتلاف‌ها در جریان اصولگرایان امری مثبت است یا منفی؟ گفت: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان رقابت در انتخابات است بنابراین هر مجموعه‌ای می‌تواند آورده‌های خودش را داشته باشد و مجموع این آورده‌ها به مشارکت بالای مردم کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.