استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به برگزاری کنگره ۱۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۳ با بسیج ظرفیت‌های مردمی، عمومی و دولتی برای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی تلاش خود را باید به کار بگیریم.

لزوم بسیج ظرفیت‌های مردمی، عمومی و دولتی برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری چهارشنبه ۲ اسفند در نشست هیئت‌ امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اراده همه ما تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی است؛ مخصوصا در بخشی که عمدتا تعلق اعتقادی و دلبستگی به آن داریم و بخشی از زندگی ما محسوب می‌شود اما تحقق این مهم نیازمند پیگیری مستمر و ارائه تدبیر و راهکار است.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: برای تکمیل پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی باید در کنار استفاده از ظرفیت دستگاه‌های استانی، از ظرفیت شرکت‌های فعال که عقبه آن‌ها را پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت تشکیل داده‌اند، استفاده شود و تصمیمات اتخاذ شده باید عملیاتی گردد.

وی تصریح با بیان اینکه به موازات حل مشکلات عمومی استان، باید تکمیل پروژه احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی با جدیت دنبال شود، تصریح کرد: چراکه برای موضوعات فرهنگی به خصوص فرهنگ ایثار و شهادت که اصالت دارد اهمیت قائل هستیم.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه راهکارهای برون‌رفت از توقف عملیات عمرانی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خاطرنشان کرد: هفته آینده با هدف بررسی راهکارهای اجرای مصوبات هیئت امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و همچنین ارائه راهکارهای جدید تامین منابع مالی، جلسه‌ای با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی و با حضور اعضای شورای شهر، شهردار مشهد و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ضمن اولویت‌بندی پروژه جهت تکمیل باید پیگیر تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور به مشهد در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان بود.

وی در ادامه ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت مولدسازی در راستای تداوم عملیات اجرایی احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به برگزاری کنگره ۱۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۳ فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی باید در اسفند سال آینده افتتاح شود.

نظری همچنین بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌های دفاع مقدس در راستای تکمیل مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی تأکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.