وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از ابتدای سال آینده برای تحقق خواست بخش خصوصی و صنایع، نماینده بانک مرکزی در استان یزد مستقر می شود تا برای انجام امور و تسهیل در کارها اقدام شود.

وزیر اقتصاد: نماینده بانک مرکزی از سال آینده در یزد مستقر می‌شود

سید احسان اندوزی روز جمعه در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در یزد افزود: برای تحقق خواست بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی یزد، استقرار نماینده سازمان بورس نیز جزو موارد مهمی است که پیگیری و اقدام می شود.

وی اظهار کرد: افزایش سقف اختیارات یزد و استانها از دیگری مواردی است که برای انجام آن و کمک به بخش صنعت و خصوصی پیگیری و اقدام می شود.

وزیر اقتصاد گفت: ۱۰ صرافی جدید برای تسهیل در انجام وظایف در استانها و شهرستان اردکان یزد راه اندازی می شود تا دسترسی ارزی راحت‌تر شود؛ موضوع مهم، کمک به فعالان اقتصادی است.

خاندوزی تصریح کرد: بانک های استانی باید دارای خدمات ویژه باشند تا صنایع رغبت سرمایه گذاری داشته و این مطالبه مطلب مهمی است که پیگیری می شود.

وزیر اقتصاد در سفر دو روزه به یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی و دیدار با مسئولان اجرایی و مدیران اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی استان یزد، مسایل و مشکلات فراروی این بخش ها را بررسی خواهد کرد.

وی همچنین در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت خواهد کرد؛ شماری از مدیران و مسئولان بلندپایه وزارت اقتصاد ، دکتر خاندوزی را در این سفر همراهی می کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.