معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری گفت:دولت سعی دارد با حل مشکلات‌ سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، به تفکر تولید همچون رویکردهای داخلی‌سازی در ایران خودرو دیزل کمک کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور: دولت سعی دارد با رفع موانع تولید به داخلی‌سازی صنعت کمک کند

محسن منصوری با همراهی حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر از خطوط تولید، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت ایران‌خودرو دیزل بازدید و با کارگران این شرکت به گفتگو پرداخت.

وی همچنین در نشستی که با حضور مدیران ارشد شرکت ایران خودرو دیزل برگزار شد،

منصوری در سخنانی اظهار داشت: در بازدیدی که از شرکت ایران خودرو دیزل داشتیم، کار جهادی و حل مشکلات با دید ملی در این شرکت کاملاً مشخص بود و ظرف ۳ سال، شاهد رشد چند برابری تولید و افزایش کیفیت محصولات بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخل برای دولت ارجحیت دارد تصریح کرد: دولت سعی دارد با حل مشکلات‌ سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید، به تفکر تولید همچون رویکردهای داخلی‌سازی در ایران خودرو دیزل کمک کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های حال حاضر ایران خودرو دیزل مبنی بر تولید اتوبوس برقی افزود: دولت مشتاق است با این روند تولید خودروهای برقی، مشکلات زیست‌محیطی و آلودگی هوا را مخصوصاً در کلان‌شهرهایی همچون تهران برطرف کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان با اشاره به نیاز به تشکیل کارگروه منظمی با حضور وزارتخانه‌هایی همچون وزارت نفت، وزارت صمت، سازمان راهداری و دیگر ارگان‌ها برای رفع مشکلات و موانع تولید گفت: در کشور نباید ظرفیتی همچون ایران خودرو دیزل داشته باشیم و آن را معطل بگذاریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.