۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 967615

سرخیو راموس قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید با منتشر کردن پستی برای هم تیمی های سابق خود کری خواند.

کری راموس برای رئالی‌ها

 در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته بیست و ششم رقابت های لالیگا امشب رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف سویا خواهد رفت. این دیدار به خاطر بازگشت سرخیو راموس به برنابئو جذاب و دیدنی خواهد بود.

به نوشته اسپورت، راموس قبل از این بازی پستی را منتشر کرد و نوشت: بعد از سال های طولانی این خاص ترین بازی برای من است. طبیعی است که هدف من پیروزی در این بازی باشد.

این مدافع باتجربه پیشتر اعلام کرده بود در صورت گلزنی در این بازی به احترام سال ها حضورش در رئال مادرید خوشحالی نخواهد کرد.

راموس ۱۶ سال پیراهن رئال مادرید را برتن کرد و توانست همه جام ها را با پیراهن این تیم به دست بیاورد. او از جایگاه خاصی در بین هواداران رئال برخوردار و از بهترین و محبوب ترین مدافعان تاریخ این باشگاه اسپانیایی بود.

گزارش های رسانه های اسپانیایی حاکی از این است که باشگاه رئال مادرید به دنبال سورپرایز راموس قبل از این بازی است و می خواهد از کاپیتان سابقش قدردانی کند.

دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف هم می روند. رئال مادرید با ۶۲ امتیاز صدرنشین است. این در حالی است که سویا با ۲۴ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده بندی جای دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.