جبار قوچان‌نژاد پس از اینکه کارش به عنوان معاون مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی پایان یافت، به عنوان مدیرفنی نیان الکترونیک منصوب شد.

انتصاب قوچان‌نژاد به عنوان مدیر فنی نیان الکترونیک

به گزارش قدس خراسان، تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد که با سرمربی‌گری حامد صمدی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران حضور دارد، در نیم فصل دوم نتوانسته نتایج خوبی کسب کند، در آخرین بازی خود در لیگ موفق شد در برابر نماینده گنبد بالاخره پیروز شود و کمی از منطقه سقوط فاصله بگیرد.

نیان در پایان هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با کسب ۷ پیروزی و ۱۵ شکست، در رده دوازدهم جدول قرار دارد. این تیم امروز در ادامه رقابت‌ها، در مشهد پذیرای سایپا خواهد بود.

این باشگاه با اعلام مدیرعامل خود، باغبان یک انتصاب جدید را حالا تجربه می‌کند. امیر هوشنگ باغبان، مدیرعامل باشگاه نیان الکترونیک اعلام کرد: قوچان‌نژاد که از پیشکسوتان ورزش استان و یکی از بهترین‌ مربیان والیبال کشور هستند، به‌عنوان مدیر فنی و مشاور باشگاه در کنار مربیان و کادر فنی، تا پایان فصل جاری همراه تیم نیان حاضر خواهند بود.

قوچان‌نژاد: دغدغه ما حفظ سهمیه نیان است

همچنین جبار قوچان‌نژاد، مدیرفنی جدید باشگاه نیان الکترونیک اظهار کرد: در فصل جاری شاهد لیگ سنگینی هستیم که هیچ تیمی از قبل برنده نیست و بازی‌ها خیلی جذاب و پایاپای دنبال می‌شود. دیدارهای زیادی با نتیجه سه بر دو به اتمام رسیده و زمانی هم که مسابقه به ست پنجم می‌رود، شرایط خاصی ایجاد می‌شود. نتایج تیم نیان هم نشان می‌دهد که لیگ پویا و سنگین بوده است.

وی افزود: البته بدشانسی‌های زیادی هم در این فصل گریبانگیر نیان الکترونیک شد؛ مصدومیت‌ها باعث شد که تیم با کمبود بازیکن مواجه شود و مشکلات متعددی به وجود آید. دل عاشقان واقعی والیبال استان برای این تیم می‌تپد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. از من درخواست شد که همراه تیم باشم و من هم با افتخار به این جمع اضافه شدم تا برای استان و سهمیه خراسان اثرگذاری داشته باشیم. دغدغه همه ما موفقیت نماینده خراسان است. امیدوارم با لطف خدا، همت بازیکنان و کادر فنی تیم در لیگ حفظ شود و سال آینده تیمی قدرتمند و با برنامه‌تری داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.