بارش برف و باران آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران را در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل کرد.

بارش برف و باران مدارس کرمان را تعطیل کرد

به گزارش قدس آنلاین در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستاهای خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

همچنین رئیس اداره آموزش و پرورش زرند از تعطیلی برخی مدارس این شهرستان به دلیل بارش برف در فردا دوشنبه ۷ اسفند خبر داد.

 عبدالوحید جعفری در این باره بیان داشت: تمام مدارس ابتدایی کل شهرستان و همچنین مدارس متوسطه اول و دوم منطقه دشتخاک و سربنان تعطیل می‌باشد.

وی افزود: در حال حاضر سایر مدارس متوسطه اول و دوم در شهرستان زرند دایر می‌باشد و در صورتی که تصمیم به تعطیلی مدارس باشد، اول وقت فردا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان کرمان و احتمال برودت هوا و آبگرفتگی معابر سطح شهر کرمان کلیه مدارس شهر کرمان در مقاطع ابتدایی و متوسطه فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفند تعطیل می‌باشد.

روابط عمومی آموزش‌وپرورش شهرستان رفسنجان  نیز در اطلاعیه‌ای از تعطیلی برخی مدارس این شهرستان خبر داد.

بر این اساس مدارس سرچشمه در کلیه مقاطع تحصیلی و رفسنجان در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول فردا دوشنبه تعطیل و آموزش به‌صورت مجازی دنبال می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.