رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از مسدودبودن ۷ محور اصلی در اثر بارش برف و یخ زدگی خبر داد و گفت: تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

۷ محور اصلی مسدود است/ از سفرهای غیرضروری پرهیز شود

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ احمد شیرانی از انسداد برخی محورها در استان‌های قم و مرکزی خبر داد و گفت: محورهای اراک-سلفچگان، دلیجان-سلفچگان و قم- سلفچگان به علت بارش برف، یخ زدگی و عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین محور خرم آباد-پلدختر، محور سربیشه-نهبندان، محور دلگان-ایرانشهر، توسکستان - شاهرود مسدود است.

سرهنگ شیرانی گفت: در جاده‌ها شرایط زمستانی حاکم است و تا پایان هفته از سفرهای غیرضروری پرهیز شود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در توصیه به رانندگان گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی در سفرهای جاده‌ای ضروری است. کاهش سرعت رانندگی و افزایش فاصله طولی با خودرو جلویی در پیشگیری از تصادفات بسیار مؤثر است. رانندگان زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند. محورهای منتهی به استان‌های شمالی دارای بارش برف و باران می‌باشند.

سرهنگ شیرانی بیان داشت: در ورودی و خروجی، محورهای سلفچگان و در محور اراک - بروجرد و بالعکس شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محورهای استان‌های البرز، ایلام، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، دومقم، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان، اصفهان، قزوین، لرستان، مازندران، کرمان جنوب، کرمان، کرمانشاه و گلستان بارش برف و باران را دادیم و همچنین در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس سیستان و بلوچستان (جنوب) و گیلان بارش باران را شاهد هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.