مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به برودت هوا و بارش سنگین برف، ضرورت دارد تا هم‌استانی‌ها به سمت محورهای استان خراسان جنوبی حرکت نکنند و از تردد پرهیز نمایند.

پرهیز مسافرین از تردد و حرکت به سمت محورهای استان خراسان جنوبی

به گزارش قدس خراسان و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در پی بارندگی شدید برف در استان خراسان جنوبی و بالا رفتن شدید برودت هوا و احتمال انسداد راه‌های مواصلاتی این استان، مدیران کل مدیریت بحران سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان طی ارتباط تلفنی با هم گفت‌وگو کردند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در این رابطه اظهار کرد: در این ارتباط تلفنی آخرین وضعیت سه استان در حوزه مدیریت بحران بررسی و هماهنگی‌های لازم در خصوص جلوگیری از مسدود شدن راه‌های ارتباطی و کمک رسانی به مسافران احتمالی در راه مانده صورت پذیرفت.
رضا عباسی ادامه داد: تاکید شده؛ دستگاه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای و پلیس‌ راه سه استان مذکور ارتباط مستمری به ویژه از عصر روز جاری جهت هدایت تردد وسایل نقلیه شخصی و عمومی قبل از حرکت از مبدا داشته باشند تا از سرگردانی هموطنان عزیز در بین راه جلوگیری شود.
وی تاکید کرد: با توجه به این موضوع که تردد در گردنه‌های محورهای قاین و بیرجند بسیار مشکل و کند است و با توجه به این که برودت هوا در ساعات شب ۱۰ درجه سردتر می‌شود؛ توصیه می‌شود، مسافرین از تردد در محورهای مواصلاتی به ویژه حرکت به سمت شهرستان‌های خراسان جنوبی جدا پرهیز کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.