معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۲۰۵ گروه عملیاتی به همراه ۶۰۷ نیروی اجرایی در ۳۲ مدیریت برق شهرستان کنترل و استمرار برق استان خراسان رضوی را در روز برگزاری انتخابات برعهده دارند.

سازماندهی ۲۰۵ گروه برای پایداری برق خراسان رضوی در روز انتخابات

احمد اسدی افزود: نظر به اهمیت استمرار جریان برق در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه، ۱۱ اسفند ماه، برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای پایداری شبکه های توزیع برق اندیشیده شده تا هیچ مشکلی در شبکه برق در زمان برگزاری انتخابات رخ ندهد.

وی بیان کرد: این تمهیدات شامل بازدید گروه های اجرایی از وضعیت تامین برق مراکز و شعب اخذ رای در شهرستان ها و انجام اصلاحات و تعمیرات مورد نیاز احتمالی، پیگیری و پیش بینی تامین برق اضطراری فرمانداری ها یا بخشداری ها بوده است.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین نسبت به اجتناب از هرگونه اعمال خاموشی با برنامه در شبکه توزیع برق، استقرار گروه های عملیاتی در نقاط حساس شبکه، آمادگی کامل خودروهای عملیاتی به همراه سوخت کامل، آمادگی نیروها و لغو همه مرخصی ها و ماموریت های کارکنان از روز چهارشنبه این هفته تا شنبه هفته آینده و پایان انتخابات اقدام شده است.

اسدی گفت: با وجود به شرایط جوی و بارش برف و باران و برودت هوا از ابتدای هفته در شهرستان های استان، وضعیت شبکه توزیع برق تحت پوشش این شرکت پایدار و از تاب‌آوری مناسبی در این شرایط برخوردار بوده است.

وی بیان کرد: با آمادگی کامل گروه های عملیاتی و تلاش و زحمات متعهدانه کارکنان اجرایی در مدیریت برق شهرستان ها، در این مدت حوادث و خاموشی های ایجاد شده در شبکه برق در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.