جمعی از دانشگاهیان، ایثارگران، کارآفرینان، صنعتگران و معتمدین بازار از مردم یزد و ایران برای حضور پرشور در انتخابات دعوت کردند.

دعوت بازاریان، کارآفرینان، ایثارگران و دانشگاهیان یزد از مردم برای حضور در انتخابات

حسین ابویی مهریزی عضو هیئت علمی دانشگاه یزد با بیان اینکه اهمیت شرکت در انتخابات اخیر برکسی پوشیده نیست اظهار داشت: شاید بتوان گفت اهمیت حضور در این دوره از انتخابات نسبت به انتخابات‌های قبل به مراتب بیشتر باشد.

وی ادامه داد: انتخابات در همه کشورها مظهر قدرت و اقتدار آنها به حساب می‌آید به این معنی که پشتوانه حکومت مشخص می‌شود و نشان می‌دهد که مردم در آن حکومت هستند و امیدواریم مردم با مشارکت خود بار دیگر مشت محکمی بر دهان اجانب و یاوه گویان بزنند و یازدهم اسفند جشن پیروزی ملت را پس از این دو انتخابات در سرتاسر کشور عزیزمان داشته باشیم.

سردار حاج مهدی فرهنگ‌دوست از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه رای مثل تیری است که به قلب دشمن شلیک می‌شود اظهار داشت: رزمندگان این اعتقاد را داشتند و بر همین اعتقاد هم همیشه پای کار بودند.

وی ادامه داد: رزمندگان اعتقاد داشتند تبعیت از فرمان ولی فقیه کمتر از دفاع مقدس نیست و ما در آن دوران، یکی از گزینه‌های اصلی پیروزیمان تبعیت پذیری از ولی فقیه بود و الان هم که آقا به کرات به اهمیت حضور در انتخابات اشاره می‌فرمایند، وظیفه همه ما خصوصا افرادی که انقلابی و حزب الهی هستند این است که پای صندوق‌های رای بیایند و افراد دیگر را هم تشویق به حضور در انتخابات کنند.

عشقان ملک از کارآفرینان و صنعتگران یزد هم در این رابطه اظهار داشت: در رابطه با انتخابات و حضور حداکثری مردم همانگونه که همه اطلاع دارند باید گفت که هر کشوری دارای شاخص‌هایی برای قدرتهای نظامی، اقتصادی و سیاسی خود دارد و شاخص قدرت سیاسی هم حضور مردم است.

وی افزود: هر کشوری که مردم پشت آن حکومت باشند به لحاظ سیاسی قوی‌تر می‌شود و این قدرت می‌تواند در تصمیم‌گیری های جامعه خود ما موثر باشد و در رابطه با رفع تحریم‌هایی که الان مشکلات زیادی برای کشورمان به وجود آورده، با این قدرت سیاسی که به واسطه حضور مردم در پای صندوق‌های رای برای دولت ما به وجود می‌آید، اقدامات خوبی انجام شود.

این صنعتگر و کارآفرین گفت: با وجودی که می‌دانیم مردم در این 45 سال در تمامی امتحانات سرافراز بیرون آمدند و فردا هم سرافراز خواهند بود، از همه آنها می‌خواهیم که حضور باشکوهی در این عرصه داشته باشند.

مجتبی دستمالچیان رئیس اتاق بازرگانی یزد هم در این رابطه اظهار داشت: از مردم دعوت می‌کنم که جمعه یازدهم اسفند حضور پرشوری در انتخابات داشته باشند و بتوانند شخص اصلح را برای این دوره از مجلس انتخاب کنند تا شاهد شکوفایی هرچه بیشتر کشور عزیزمان باشیم.

رضا کوهکن از معتمدین بازار یزد هم در این رابطه با بیان اینکه همه وظیفه داریم که در انتخابات شرکت کنیم گفت: به ویژه اصناف و بازاریان که در تمام صحنه‌ها پای کار بودند واجب شرعی خودمان باید بدانیم که در این عرصه شرکت داشته باشیم.

باعرضه یکی دیگر از فعالان صنعتی یزد هم در این رابطه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در سرنوشت اقتصاد و تولید کشور، از تمامی صنعتگران عزیز کشورمان می‌خواهم که در انتخابات مشارکت بالا داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.