فرمانده کل ارتش گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

سرلشکر موسوی: حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی امنیت‌آفرین است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امروز (جمعه ۱۱ اسفند ماه) با شرکت در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری و پس از انداختن آرای خود گفت: حضور پرشور ملت در صحنه‌های مختلفی اعم از انتخابات در کشوری مانند ایران که همواره متکی به مردم خود است، موجب بازدارندگی در حوزه‌های دفاعی و امنیتی می‌شود.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به صورت مستقیم و غیرمستقیم امنیت آفرین است و این موضوع جزو بدیهیات است و نیازی به اثبات ندارد.

امیر سرلشکر موسوی حضور پررنگ و زودهنگام کارکنان ارتش و خانواده‌های آنان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی را نماد ایستادگی در پای انقلاب دانست و تصریح کرد: این روز و حضور را صمیمانه تبریک عرض می‌کنم و امیدواریم که در نتیجه این انتخابات، نمایندگان اصلح و شایسته‌ای به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان راه پیدا کنند تا منجر به عزت و پیشرفت روزافزون، تحکیم استقلال کشور و ایستادگی در مقابل دشمنان شود.

فرمانده کل ارتش بیان داشت: ملت شریف ایران همواره در صحنه‌های مهم قبل از انقلاب و در عرصه‌های مهمی همچون فعالیت علیه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی و بعد از انقلاب در دوران دفاع مقدس با حضور حداکثری خود نشان داده‌اند که ملتی بصیر، آگاه، زمان‌شناس و مسؤلیت‌شناس هستند که می‌دانند در چه زمانی چه کاری را باید انجام دهند و امروز هم یکی دیگر از آن عرصه‌ها است که افتخار جدیدی را می‌آفرینند.

بنابراین گزارش، فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا ساعت ۲۲ تمدید شده است.

در این‌دوره از انتخابات، ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر واجد شرایط برای حضور پای صندوق و رأی دادن هستند؛ از این تعداد ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۱۳۳ مرد و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ نفر زن هستند. متولدین ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ به قبل امکان رأی‌دادن را دارا هستند و در مجموع، ۳.۵ میلیون رأی اولی در کشور داریم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.