فرماندار سبزوار گفت: نتایج شمارش آرای این حوزه انتخابیه شامل شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد مشخص کرد که "بهروز محبی نجم‌آبادی" و "محمدرضا محسنی‌ثانی"‌ با کسب حدنصاب لازم، به عنوان منتخبان غرب خراسان رضوی راهی مجلس دوازدهم شدند.

محبی و محسنی منتخبان سبزوار در مجلس دوازدهم شدند

به گزارش قدس خراسان، حسین ابراهیمی کردیانی اظهار کرد: محبی نجم آبادی با کسب ۵۰ هزار و ۶۸۴ رای و محسنی ثانی با ۴۰ هزار و ۵۶۶ رای از مجموع ۱۷۹ هزار و ۶۶۹ رای ماخوذه ۲ کرسی نمایندگی این حوزه انتخابیه در خانه ملت را از آن خود کردند.

فرماندار سبزوار افزود: همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع ۹۴ هزار و ۸۷۴ رای ماخوذه، آقایان غلامرضا مغیسه ۵۶ هزار و ۸۰۱ رای، حسن عالمی ۳۱ هزار و ۵۳۹ رای، سید احمد حسینی ۲۰ هزار و ۲۴۲ رای، سید احمد علم الهدی ۱۴ هزار و ۴۸۱ رای و علی محمدی ۱۰ هزار و ۵۱۳ رای حوزه انتخابیه سبزوار را کسب کردند.

وی افزود: همچنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز از مجموع ۹۴ هزار و ۸۷۴ رای ماخوذه، آقایان غلامرضا مغیسه ۵۶ هزار و ۸۰۱ رای، حسن عالمی ۳۱ هزار و ۵۳۹ رای، سید احمد حسینی ۲۰ هزار و ۲۴۲ رای، سید احمد علم الهدی ۱۴ هزار و ۴۸۱ رای و علی محمدی ۱۰ هزار و ۵۱۳ رای حوزه انتخابیه سبزوار را کسب کردند.

ابراهیمی گفت: در ۶ شهرستان این حوزه انتخابیه مجموعا ۳۸۶ هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند که بیش از ۲۰ هزار نفر آنان را رای‌ اولی ها تشکیل می دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.