فرماندار شهرستان تبریز از کشیده شدن انتخابات این حوزه انتخابی به دور دوم خبرداد و گفت: بر اساس آرای شمارش شده تا کنون، روح الله متفکر آزاد و مسعود پزشکیان به عنوان نفرات اول و دوم به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

۲ منتخب تبریز برای مجلس دوازدهم مشخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، تراب محمدی  با بیان اینکه شمارش آرا در این حوزه انتخابیه ادامه دارد، اظهار کرد: این حوزه انتخابیه دارای ۶ نماینده در مجلس شورای اسلامی است و دور دوم انتخابات، تعیین کننده چهار نماینده دیگر این حوزه خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس تعداد آرای شمارش شده تاکنون، روح الله متفکر آزاد با کسب ۱۰۰ هزار و ۸۵۵ رای و مسعود پزشکیان با ۸۹ هزار و ۲۴۸ رای موفق شدند به مجلس راه یابند.

وی افزود: پس از افراد اعلام شده، علی جعفری آذر با ۶۱ هزار ۷۸۲ رای، جواد عبادی با ۵۵ هزار و ۷۸۰ رای، علیرضا منادی با ۵۲ هزار و ۹۳ رای، رضا صدیقی با ۵۰ هزار و ۶۱۰ رای، علی آجودان زاده با ۵۰ هزار و ۵۹ رای، محمد حسین فرهنگی با ۴۶ هزار و ۵۰۳ رای، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با ۴۰ هزار و ۴۶۹ رای و علیرضا نوین با ۳۷ هزار و ۹۱۳ رای تاکنون حائز اکثریت آرای انتخابات مجلس از حوزه تبریز؛ اسکو و آذرشهر هستند.

محمدی به نتایج دیگر حوزه های انتخابی در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابی اهر و هریس بیت الله عبداللهی با کسب ۳۱ هزار و ۶۷۶ رای ۷۶ هزار و ۷۱۶ رای ماخوذه به مجلس راه یافت و غلامرضا نوری قزلجه از حوزه انتخابی بستان آباد با ۱۷ هزار و ۱۸ رای از ۴۴ هزار و ۸۷۹ رای اخذ شده راهی مجلس شد.

وی ادامه داد: در حوزه انتخابی بناب نیز از مجموع ۶۲ هزار و ۷۵۰ رای ماخوذه، حجت الاسلام محمد باقری بنابی با ۲۳ هزار و ۳۴۳ رای به مجلس راه یافت، در حوزه انتخابی مرند و جلفا عزت الله حبیب زاده با ۴۰ هزار و ۲۳ رای از مجموع ۱۰۷ هزار و ۴۷۳ راهی بهارستان شد و در سراب نیز مجید نصیرپور با کسب ۱۳هزار و ۱۹۹ رای از مجموع ۵۸ هزار و ۸۱۹ رای به عنوان نماینده حوزه انتخاب شد.

محمدی بیان کرد: بهنام رضوانی نیز از حوزه کلیبر، خداآفرین و هوراند با ۲۲ هزار و ۲۴۶ رای از مجموع ۶۲ هزار و ۴۳۶ رای و سیدفرید موسوی از حوزه مراغه و عجب شیر با ۳۲ هزار و ۸۷۶ رای از مجموع ۱۱۷ هزار و ۵۸۲ رای به بهارستان راه یافتند.

وی افزود: در حوزه ملکان و لیلان نیز زهرا خدادادی از مجموع ۵۹ هزار و ۳۹۴ رای موفق به کسب ۱۳ هزار و ۶۱۳ رای راهی مجلس شد و در ورزقان نیز رضا علیزاده با ۲۴ هزار و ۲۹۲ رای از مجموع ۴۳ هزار و ۷۳۸ رای و در حوزه انتخابی هشترود و چاراویماق فرامرز شهسواری با ۱۳ هزار و ۵۵۰ رای از مجموع ۴۸ هزار و ۲۵۵ رای به مجلس راه یافتند.

وی اعلام کرد: در شهرستان میانه نیز مریم عبدالهی با ۲۰ هزار و ۶۱۱ رای از مجموع ۶۳ هزار و ۲۴۲ رای در دور اول راهی مجلس شد و مهدی اسماعیلی با ۱۱ هزار و ۴۵۷ و سید مرتضی حسینی با ۱۱ هزار و ۶۳ رای از این حوزه به دور دوم راه یافتند.

محمدی گفت: در حوزه انتخابی شهرستان شبستر نیز محمود طاهری و حسین غیاثی به ترتیب با کسب هفت هزار و ۸۲۶ رای و ۶ هزار و ۹۹۱ رای از مجموع ۵۰ هزار و ۷۳۵ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.