رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو گفت: با وجود همه موانع در حوزه محرومیت زدایی، وعده آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا در کشور تا پایان دولت سیزدهم تحقق خواهد یافت.

تحقق وعده آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستای کشور تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش قدس خراسان، میثم جعفرزاده در نشست با مدیرعامل، معاون و مدیران دفاتر معاونت بهره برداری و توسعه آب خراسان رضوی اظهار کرد: با وجود همه موانع در حوزه محرومیت زدایی، وعده آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا در کشور تا پایان دولت سیزدهم تحقق خواهد یافت.

رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو ضمن اشاره به پیگیری مداوم رئیس جمهور و وزیر نیرو از روند اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاها، بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی در اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاها تاکید کرد و افزود: با توجه به موفقیت آبفای استان در آبرسانی به روستاها و همدلی و وفاق موجود میان مدیران اعم از استاندار، مدیر عامل آبفا و فرمانداران، بهره گیری از ظرفیت دهیاری‌ها و مشارکت‌های مردمی می‌تواند روند آبرسانی به روستاها را تسریع کند.

وی از خراسان رضوی به عنوان پایلوت آبرسانی به روستاها از طریق مشارکت مردمی و خیرین در کشور نام برد و پیشنهاد داد آبرسانی به چند روستای خاص با نظارت آبفا به گروه‌های جهادی واگذار شود.

جعفرزاده تاکید کرد: ایجاد پکیج سه وجهی مردمی سازی شامل گروه‌های جهادی، خیرین و اعتبارات آبفا باعث کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های تأمین آب در روستاها می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.