رئیس اتاق اصناف مشهد از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی کالاها در بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد خبر داد.

تخفیفات ۱۰ تا ۳۰ درصدی در بیست‌وسومین نمایشگاه بهاره مشهد

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی امروز ۱۳ اسفندماه در حاشیه افتتاحیه بیست‌وسومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (فروش بهاره) مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام پایانی سال و نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در راستای مسئولیت اتاق‌های اصناف جهت برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا که در سال جاری سیاست‌گذاری شد، کالاهایی که تولیدکنندگان آن‌ها در سطح عرضه متقاضی مشارکت در نمایشگاه بودند، به صورت تخصصی از طرف کارشناسان اتحادیه‌ها قیمت‌گذاری و پلمب شده و در سطح عرضه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در سطح نمایشگاه نیز تمام کالاها توسط بازرسان اتاق اصناف و بازرسان اداره صمت از نظر کیفیت و قیمت نظارت می‌شود. امیدواریم بتوانیم هدف نمایشگاه را که عرضه کالای باکیفیت و زیر قیمت بازار در این بازه زمانی است را انجام دهیم تا تاثیرات مثبتی در بازار و بخش عرضه و تولیدکنندگان به صورت فرآیندی که به نفع مردم باشد و مردم بتوانند از کالاهای با کیفیت از ۱۰ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار بهره‌مند شوند را شاهد باشیم.

رئیس اتاق اصناف مشهد با تاکید بر اینکه تخفیف‌ها بر اساس قیمت کارشناسی شده و نوع کالا اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال کالاهای پوشاک تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار و کالاهای اساسی از ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار کارشناسی شده است‌. بازه زمانی به گونه‌ای است که بر واحدهای صنفی اثر مثبت بگذارد. یعنی می‌تواند بعد از نمایشگاه با جشنواره‌هایی که توسط اتحادیه‌ها انجام می‌شود همین روند پیش‌ برود تا در سطح عرضه نیز شاهد همین روند باشیم.

مخملی اضافه کرد: ما در مشهد نزدیک به ۱۵۰ هزار واحد صنفی داریم که در قالب ۹۳ اتحادیه نمایندگی می‌شوند و در سطح استان نیز بیش از ۲۵۰ هزار واحد صنفی داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.