در جشنواره جوان برتر ایران زمین که به مناسبت هفته جوان برگزار شد، ۳۰ جوان برتر استان ایلام در ۱۰ حوزه تخصصی معرفی شدند. 

معرفی ۳۰ جوان برتر استان ایلام به مناسبت هفته جوان

به گزارش قدس انلاین، «محمد رضا تردست»، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، امروز دوشنبه، ۱۴ اسفند در جشنواره جوان برتر ایران زمین‌اظهار کرد: امسال از ۳۰ بهمن تا ششم اسفند به‌عنوان هفته جوان نامگذاری شده و قرار براین شد این مراسم تجلیل در هفته جوان برگزار شود که بنا به دلایلی  این برنامه به امروز ۱۴ اسفندماه موکول شد. 

وی افزود: شعار جشنواره جوان برتر ایران زمین، «جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت» است که از چندماه قبل مقدمات برگزاری آن را فراهم کردیم. 

معاون امور جوانان استان با بیان اینکه در این جشنواره جوانان برتر استان معرفی می‌شوند، عنوان کرد: به منظور شناسایی جوانان برتر استان طبق دستورالعملی که از مرکز به استان ارسال شده بود، مکاتباتی را با تعدادی از دستگاه‌های اجرایی داشتیم. 

وی ادامه داد: با حدود ۲۵ دستگاه مکاتبه کردیم تا جوانان برتر حوزه خود را در ۱۰ حوزه و محور  تخصصی شامل قرآن و خادم اهل بیت، ادبیات، فیلم، موسیقی، ورزش، کارآفرینی، دانش بنیان، کنشگر فعال رسانه‌ای و فضای مجازی، فعال اجتماعی و فعال جهادی به ما معرفی کنند. 

تردست خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۷جوان ۱۸ تا ۳۵ ساله توسط این دستگاه‌ها به ما معرفی شدند که در مرحله اول توسط  داورانی در استان  مورد داوری قرار گرفتند. 

معاون امور جوانان استان در ادامه با بیان اینکه سال آینده شیوه انتخاب جوان برتر متفاوت از امسال خواهد بود، اعلام کرد: سامانه‌ای به این منظور طراحی شده و سال آینده طی یک فراخوان عمومی همه جوانان علاقمند می‌توانند برای شرکت در این جشنواره در این سامانه ثبت نام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.