۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 970098

مستند «دکترین شوک» با گویندگی ۲۷ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

اجرای «دکترین شوک» در شبکه مستند

به گزارش قدس آنلاین و طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سیما؛ فیلم مستند «دکترین شوک» در گونه مستند تاریخی و سیاسی محصول انگلیس در سال ۲۰۰۹ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند امیرصالح کسروی و صدابرداری آن به عهده حسین حسنی فرد بوده است. مهناز آبادیان، ارغوان افراسیاب، آزاده اکبری، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، محمدعلی دیباج، لادن سلطان پناه، شایان شامبیاتی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، مینا شجاع، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، امیربهرام کاویانپور، ابوالقاسم محمدطاهر، نصراله مدقالچی، اسفندیار مهرتاش، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی، نازنین یاری و امیرصالح کسروی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

این مستند درباره نظریات نائومی کلاین نویسنده و فعال اجتماعی کانادایی در مورد ارتباط سیاست و اقتصاد است.

مستندی قابل تأمل که بر اساس کتابی به همین نام ساخته شده که بحث‌های زیادی را برانگیخته است و به بررسی مفصل این موضوع می‌پردازد که سرمایه داری و نئولیبرالیسم از بحران‌ها و فجایع تغذیه می‌کنند و برای ابقای سلطه‌ی خود به بحران سازی نیازمندند. فیلم را مایکل وینترباتم فیلمساز مطرح انگلیسی ساخته که آثار قابل توجهی مانند به سارایوو خوش آمدید و جاده‌ای به گوانتانامو را در کارنامه اش دارد.

شبکه‌ی مستند، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.