وزیر دفاع دولت قانونی یمن با بیان اینکه نیروهای مسلح این کشور گزینه های فراوانی در اختیار دارند، تاکید کرد: به همین دلیل به آمریکا و انگلیس هشدار می دهیم که ضربات آتی ما دردناکتر و فراتر از انتظار خواهد بود.

وزیر دفاع یمن: ضربات آتی ما دردناکتر و فراتر از انتظار خواهد بود

سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» امروز (سه شنبه) در دیدار با فرماندهان عقیدتی – سیاسی یگان های نظامی منطقه پنجم یمن در بندر الحدیده گفت: مثلث شر (آمریکا، انگلیس و اسرائیل) و متحدانشان باید سخنان سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله را کاملا جدی بگیرند زیرا سخنان وی به منزله عمل و بدون تأخیر، لازم الاجراست.

سرلشکر العاطفی افزود: همه یگان های نیروهای مسلح یمن برای اجرای فوری دستورات رهبری سیاسی کشور در آماده باش کامل هستند و می توانند براساس ضرورت، قواعد و معادلات جدید، دشمنان امت عربی، اسلامی و بشریت را با ضربات دردناک و ویرانگری غافگیر کنند. آنها باید قبل از آزمودن صبر یمنی ها، بارها و بارها بازنگری کنند.

وزیر دفاع یمن تصریح کرد: تجاوز جنایتکارانه آمریکا و انگلیس به یمن در واکنش به موضع کشورمان و نیروهای مسلح آن در حمایت قوی از ملت فلسطین و مقاومت شجاعانه آن در نوار غزه است.

سرلشکر العاطفی تاکید کرد: همواره در کمین کشتی های اسرائیلی، آمریکایی یا انگلیسی خواهیم بود که تلاش می کنند محدودیت های وضع شده در زمینه عبور و مرور آنها از دریای سرخ و عرب را نقض کنند.

وزیر دفاع یمن افزود: کوتاه ترین راه آن است که رژیم صهیونیستی به نسل کشی و اقدامات جنایتکارانه خود در نوار غزه و سایر اراضی اشغالی پایان دهد تا صلح عادلانه و منصفانه در سراسر منطقه برقرار شود.

العاطفی خاطرنشان کرد: تجاوز مکرر و آشکار ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس هرگز بر نیروهای مسلح و روحیه ملت یمن تأثیر نخواهد گذاشت. هر اندازه که ائتلاف متجاوز بر حملات خود بیافزاید، ملت یمن نیز بر نیرو، قدرت و پایداری بر مواضع اصولی در زمینه حمایت از غزه و مقاومت تا دستیابی به پیروزی خواهد افزود.

وزیر دفاع یمن تصریح کرد: هر اندازه که رژیم صهیونیستی و حامیان آن به نسل کشی و جنایت بیشتر علیه فلسطینی ها به ویژه زنان، کودکان و غیر نظامیان در غزه و سایر اراضی فلسطین اصرار کنند، یمن نیز بر شدت اقدامات نظامی و مواضع تاثیرگذار خود خواهد افزود.

این مقام نظامی یمنی همچنین گفت: درمرحله آتی، تحولات بزرگ و گسترده ای رخ خواهد داد. نیروهای مسلح یمن گزینه های فراوانی را در اختیار دارند که هنوز از آنها استفاده نکرده اند اما در هنگام ضرورت، مراکز تصمیم گیری در لندن، واشنگتن و تل آویو را وادار به پرداخت بهای بسیار سنگینی خواهند کرد.

همچنین وزیر دفاع یمن از کشورهایی که کورکورانه از انگلیس و آمریکا تبعیت می کنند، خواست از ارتکاب هر گونه حماقتی در زمینه پیوستن به ائتلاف های مشکوکی که منجر به ورود آنها به رویارویی های حساب نشده با یمن و نیروهای مسلح آن، می شود، خودداری کنند. زیرا تعامل براساس راه و روش آمریکا و انگلیس به منزله خدمت به اشغالگران صهیونیست و مشارکت در جنایات آنها علیه ملت فلسطین و تجاوز به یمن خواهد بود.

سرلشکر العاطفی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن، به دقت تمامی تحرکات در دریای سرخ و عرب را رصد می کنند و بر اساس آن، به همه طرف‌هایی که اثبات شود در توطئه علیه یمن دست داشته اند، پاسخی خواهد داد. در نتیجه آنها به خاطر پیروی از آمریکا و انگلیس پشیمان می شوند که در آن زمان، پشیمانی سودی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.