خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین، در مقابل سفارت‌خانه و دفترهای نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده در تل‌آویو و قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند.

تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان در «تل‌آویو» و «قدس» اشغالی

سرزمین‌های اشغالی بار دیگر شاهد برگزاری تظاهرات اعتراضی از سوی شهرک‌نشینان است.

بر این اساس شهرک‌نشینان و خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در برابر سفارت‌خانه و دفترهای نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده در تل‌آویو و قدس اشغالی تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

شهرک‌نشینان معترض در این تظاهرات خواهان آزادی اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، از طریق امضای توافق مبادله اسیران با مقاومت شدند.

شب گذشته نیز شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از برگزاری تظاهرات اعتراضی در «تل‌آویو» خبر داد.

این شبکه تلویزیونی عبری زبان اعلام کرد که خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه، خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» را مسدود کرده‌اند.

گفتنی است با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم کسب هرگونه دستاورد نظامی از سوی رژیم صهیونیستی انتقادها در سرزمین‌های اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم و کابینه وی شدت گرفته است. مخالفان نتانیاهو وی را به خریدن وقت برای باقی‌ماندن در قدرت جهت فرار از محاکمه در پرونده‌های قضائی اقامه‌شده علیه او متهم می‌کنند. علاوه بر این خانواده‌های اسیران صهیونیست خواهان آن هستند که رژیم صهیونیستی بدون اتلاف وقت و به هر قیمتی اسیران صهیونیست نزد مقاومت را در جریان توافق با مقاومت فلسطین آزاد کند و از ادامه حمله‌های بی فایده به نوار غزه که علاوه بر کشتار فلسطینیان کشتار این اسیران را نیز در پی دارد دست بردارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.