۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: 970294

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: کرمان را بهشت معادن می‌نامند اما استان هیچ بهره‌ای از آن ندارد و ماشین‌آلات این معادن جاده‌ها را تخریب می کنند.

بی بهره بودن استان کرمان از معادن

به گزارش قدس انلاین، مصطفی آیت‌الهی‌موسوی صبح امروز ۱۶ اسفندماه در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان گفت: در استان کرمان در یک روز هم می‌توانید زمستان، هم پاییز، هم تابستان و هم بهار را دید.

وی با بیان این مطلب که طولانی‌ترین راه‌های کشور در استان کرمان است، اظهار کرد: آمار تلفات استان در مقایسه با ترددهای آن زیاد بالا نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: به راهداری تاکید کردیم که نقاط حادثه‌خیز استان را رفع کند تا مسافران در راه‌ها دچار حادثه نشوند، همچنین از شهرداری‌ها خواسته‌ایم که به زیباسازی شهرها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که با توجه به تجربیات، نواقص سال‌های قبل در حوزه میزبانی از مسافران نوروزی برطرف کرده‌ایم، عنوان کرد: ستاد تسهیلات سفر باید در طول سال برگزار شود و محدود به ایام نوروز نباشد.

وی با اشاره به اقدامات عمرانی که از طریق شورای معادن استان در سال‌های قبل انجام شده در ادامه اظهار کرد: وقتی معادن از منابع استان برداشت می‌کند باید به استان کمک کند و معنی گرفتن تفویض اختیار شورای معادن استان را نمی‌دانیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در بخش دیگر سخنانش با تاکید برآنکه پیگیر تعریف پروازهای خارجی در استان هستیم و تلاش زیادی برای این مهم انجام دادیم، گفت: ۳۵۰ بوم گردی در استان کرمان داریم که متاسفانه هیچ کمکی از ستاد مرکزی به کرمان نمی‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.