۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: 970327

بسیاری از افرادی که به پایتخت سفر می‌کنند، شاید به دنبال هتلی لوکس در تهران باشند. خوشبختانه هتل‌ها در هر منطقه‌ای از تهران پراکنده شده‌اند و دسترسی به آن‌ها دشوار نیست.

هتل در تهران محله سعادت آباد

یکی از این مناطق سعادت آباد است که شاید لوکس‌ترین هتل‌های تهران را در خود جای داده باشد. بعضی از آن‌ها مانند هتل اسپیناس روزانه پذیرای مسافران زیادی از درون و حتی کشورهای دیگر است. بنابراین اگر شما نیز به دنبال هتل‌ها ی خوب در سعادت آباد تهران هستید، این مقاله قطعا راهنمای مناسبی برایتان خواهد بود.

1- هتل اسپیناس پالاس

هنگامی که نام محله سعادت آباد به گوشمان می‌خورد، به یاد برخی اماکن مهم آن می‌افتیم که هتل اسپیناس یکی از آن‌ها است. از ویژگی‌های فوق‌العاده این هتل باید پاکیزگی اتاق‌ها، آرامش و راحتی زیاد در آن‌ها، کیفیت بالای غذا و نیز عملکرد و رفتار مناسب کارکنان را نام برد. این هتل در سال ۱۳۹۴ در ارتفاعات سعادت آباد آماده استفاده شد و قدمت چندانی ندارد، اما کیفیت در آن حرف اول را می‌زند.

 جالب است بدانید هتل در ابتدای کار خود با نام اسپیناس بهرود شناخته می‌شد که بعدها به دلیل سیاست کاری متفاوت تغییر نام داد. ۲۰ طبقه شامل ۴۰۰ اتاق در این هتل رویت می‌شود که هر یک ویژگی‌ها و متراژ خود را دارند. نظرات خوب کاربران در اینترنت نشان می‌دهد هتل اسپیناس ارزش رزرو را دارد. در ادامه بخش دیگری از مزایای این هتل در تهران را شاهد خواهید بود:

  • هتل پنج ستاره با امکانات عالی

  • خدمات لوکس هر یک از اتاق‌ها و لابی

  • رستوران با غذاهای با کیفیت و خوشمزه

2- هتل پارسیان آزادی

در کنار اسپیناس پالاس، پارسیان آزادی هم به عنوان نمونه برجسته‌ای از هتل در تهران شناخته می‌شود؛ به گونه‌ای که بعد از وارد شدن به آن متوجه می‌شوید با یکی از هتل‌های ۵ ستاره سروکار دارید. این هتل که در گذشته با نام هایت شناخته می‌شد، در سال ۱۳۵۴ به وجود آمد و از قدیمی‌ترین‌ها در ایران است.

پارسیان آزادی به عنوان هتلی بین‌المللی ۲۶ اتاق و ۴۷۵ واحد اقامتی را در خود جای داده است. در بزرگراه شهید چمران و سپس تقاطع اوین می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. البته در سال ۱۳۸۶ نیاز به بازسازی این هتل افزایش یافت و همین باعث شد اکنون با هتلی بهتر و با امکانات بیشتر سر و کار داشته باشیم. ضمنا این هتل از دید پرسنل آن و نیز مسافران به عنوان هتل سبز در تهران شناخته می‎‌شود. منظور از هتل سبز، هتلی است که با استانداردهای محیط زیست فعلیت دارد.

  • دسترسی بسیار خوب به مناطق مختلف تهران

  • پذیرش سریع و برخورد مناسب پرسنل

  • رضایت بالای کاربران در فضای مجازی

  • فعالیت ایده آل به عنوان هتل سبز

هتل در تهران محله سعادت آباد

3- هتل اوین

اوین هم از سری هتل‌های قدیمی در تهران است که ساخت آن به سال ۱۳۸۴ مربوط می‌شود. البته این هتل چند سال بعد یعنی در ۱۳۸۵ بازسازی شد تا امکانات آن بهتر از گذشته شود. مزیت هتل اوین خوش آب و هوا بودن آن است. این هتل در منطقه‌ای مناسب احداث شده است تا دسترسی نسبتا خوبی به محله‌ها و امکانات گوناگون داشته باشید. ۴ بال اصلی برای این هتل در نظر گرفته شده است که ۲ بال شمالی و ۲ تا جنوبی دارد.

مجموعا ۹۶ اتاق در این هتل وجود دارد که مسافران قادر به انتخاب هر یک از آن‌ها هستند. البته تعرفه این اتاق‌ها با توجه به تعداد تخت‌ها، چشم‌انداز، متراژ و امکانات با هم متفاوت است. فضای سبز این هتل، مسافران را برای رزرو بیشتر ترغیب می‌کند. ضمن این که معماری هتل اوین در نوع خود عالی است و سعی شده در آن از شیوه نوین استفاده شود.

  • اتاق‌ها و سوئیت‌های با کیفیت

  • چهار طبقه تمیز و با امکانات بالا

  • سالن‌ها برای برگزاری مجالس و جلسات

4- هتل استقلال

در نهایت هتل استقلال را داریم که به عنوان بزرگ‌ترین هتل ۵ ستاره در شمال تهران شناخته می‌شود و در سال ۱۳۴۱ از آن رونمایی شد. زمین این هتل مساحتی ۷۰ هزار متر مربعی را به خود اختصاص داده و دسترسی به خیابان‌هایی مانند ولیعصر در آن بسیار ساده است. نزدیکی این هتل به نمایشگاه بین‌المللی تهران، برج میلاد، توچال، مراکز خرید گوناگون را نباید از یاد برد.

  • وعده‌های غذایی خوشمزه

  • استخر و سالن‌های ورزشی

  • پرسنل مجرب و کاربلد

سخن پایانی؛ هتل خوب سعادت آباد کدام است؟

این مقاله در مورد هتل‌های سعادت آباد مانند هتل اسپیناس بود که امیدواریم از آن برای گذراندن روزهایی درخشان در تهران استفاده کنید. ممکن است کاربران زیادی این سوال را داشته باشند بهترین هتل این محله کدام است؟ حقیقتا تمام موارد گفته شده به اضافه برخی گزینه‌های دیگر می‌توانند پاسخگوی نیازهای مسافران عزیز باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.