امام جمعه بردسکن گفت: متأسفانه در این دوره از انتخابات قریب به اتفاق کاندیداها در عرصه رقابت و تبلیغات خطوط قرمز و ارزش‌های اسلامی را شکستند وبا تخریب‌ها و تضعیف‌ها که بخشی از آن به نظام برمی‌گشت به بدترین شکل ممکن در دوره تبلیغات به نمایش گذاشتند.

کاندیداها در عرصه رقابت بدترین شکل ممکن را به نمایش گذاشتند

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه پیروز واقعی میدان انتخابات مردم بودند، گفت: ملت آگاه و بصیر ایران با وجود همه تبلیغات سوء دشمنان علیه نظام و مشکلات اقتصادی و وعده‌های غیرقابل عمل برخی از مدیران ولی بازهم مردم پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و به حرف‌های دشمنان بی‌اعتنا و تمامی معادلات دشمنان را بر هم زدند.

امام جمعه بردسکن افزود: متأسفانه در این دوره از انتخابات قریب به اتفاق کاندیداها در عرصه رقابت و تبلیغات خطوط قرمز و ارزش‌های اسلامی را شکستند وبا تخریب‌ها و تضعیف‌ها که بخشی از آن به نظام برمی‌گشت به بدترین شکل ممکن در دوره تبلیغات به نمایش گذاشتند.

وی از کاندیداها خواست در آستانه ماه مبارک رمضان توبه کنند، چرا که حق نداریم برای کسب آرای بیشتر نظام را تضعیف کنیم و با این گونه تبلیغات فضا را برای دشمنان و بدخواهان نظام باز کنیم.

امینی عنوان کرد: در سطح کشور ۴۱ درصد و در سطح شهرستان بردسکن بیش از ۶۶ درصد واجدین شرایط رأی دادن پایه صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند و برای دور دوم حجت‌الاسلام نیک‌بین به عنوان منتخب مردم بیشترین آرا را از آن خود کرد.

خطیب جمعه بردسکن ضمن تبریک به منتخب مردم که نسبت به دوره قبل توانست اعتماد مردم را به خود جلب کند، افزود: مردم با رأی دادن به حجت‌الاسلام نیک‌بین نشان دادند که هنوز به روحانیت وفادار و اعتماد دارند و در مرحله دوم به کارنامه موفق و برنامه‌های قوی حجت‌الاسلام نیک‌بین رای دادند.

وی از نماینده مردم خواست نسبت به تشکیل کارگروهی از همه گروه‌ها و جناح‌ها برای توسعه و پیشرفت شهرستان اقدام کند و بیش از دوره گذشته مشکلات و مطالبات شهرستان بردسکن را مورد توجه و اهتمام جدی مدیران بالادستی قرار دهد.

امینی افزود: متأسفانه بردسکن در بخش صنعت نمره قابل قبولی ندارد و می‌توان گفت نمره آن معادل صفر است.

امام جمعه بردسکن از منتخب مردم خواست کسب آرای بیشتر در این دوره از انتخابات او را مغرور نکند و همواره که مدافع حق مردم و به عنوان یک نیروی انقلابی بوده و است با صدای رسا مشکلات مردم منطقه را به مسئولان کشوری برساند و با همان سبک و سیاق در دوره جدید مجلس به دور از هرگونه مسائل سیاسی  به فکر حل مشکلات مردم منطقه باشد.

وی توجه ویژه به دو بانده شدن محورهای مواصلاتی شهرستان که یک حرکت لاک پشتی به خود گرفته است را مورد تأکید قرار داد و افزود: متأسفانه خاموشی چاه موتورهای کشاورزی بخش کشاورزی را مورد تهدید قرار داده است و اگر روند خاموشی‌ها در تابستان آینده افزایش پیدا کند چراغ بخش کشاورزی شهرستان خاموش و دیگر بهره‌برداران به تولید رغبتی نخواهند داشت.

امینی افزود: با وجود آمادگی کشاورزان به روش‌های نوین آبیاری و احداث نیروگاه‌های خورشیدی اما متأسفانه در این حوزه کارشکنی‌های صورت می‌گیرد که می‌طلبد نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به این مهم ورود کنند و دست‌های نفوذی را قطع کنند.

وی خواستار تعیین تکلیف پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان شد و ادامه داد: متأسفانه این پروژه برای دومین بار کلنگ زنی شد اما همچنان این پروژه راکد باقی مانده است.

امام جمعه بردسکن به طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه بردسکن در اجرای این طرح دچار عقب ماندگی است که اخیرا با پیگیری‌های فرماندار شهرستان و مسئولان ذیربط و جلساتی که در شهرستان و مرکز استان برگزار شده است، متولیان امر به دنبال تأمین زمین موردنیاز برای متقاضیان هستند که در صورت اجرای مسکن‌های یک طبقه‌ای در شهرستان احداث شود.

امینی با گرامیداشت بیست و دوم اسفند ماه سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و نامگذاری این روز به نام  بزرگداشت شهدا یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و گفت: شهرستان بردسکن با احتساب شهدای گمنام نزدیک به ۳۰۰ شهید دارد که متأسفانه بخشی از گلزارهای شهدای شهرستان هنوز ساماندهی نشده‌اند که می‌طلبد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به این مهم اهتمام جدی داشته باشد.

وی همچنین بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون در مناسبت‌های مختلف و سه‌شنبه‌های شهدایی بیش از ۴۰۰ مورد سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان توسط مسئولان صورت گرفته است.

گزارش از: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.