سرمربی تیم پیکان گفت:۳ امتیاز بزرگ کسب کردیم؛ امتیازگیری از سپاهانِ بین‌المللی و پرطرفدار کار هر تیمی نیست.

عنایتی: شخصیت پیکان برگشت/ ۳ امتیاز بزرگ گرفتیم

 غلامرضا عنایتی پس از پیروزی ۳ بر ۲ برابر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان این برد را مزد زحمات‌شان دانست و اظهار کرد: شاید چندین بازی بود که باید نتیجه خوب می‌گرفتیم ولی موقعیت‌های‌مان به گل تبدیل نمی‌شد؛ اما امروز علاوه بر موقعیت‌سازی از فرصت‌ها هم استفاده کردیم و خداراشکر شخصیت تیم‌مان برگشت. با تمام توان و جان و دل بازی کردند ولی این اول راه ماست.

او افزود: بازی‌های به مراتب بهتری داشتیم و پس از حدود ۸ بازی واقعا مزد زحمات‌مان را گرفتیم. ۳ امتیاز بزرگ کسب کردیم که کار هر تیمی در اصفهان نیست و این امتیازات را از سپاهان بین‌المللی و پرطرفدار گرفتیم.

سرمربی پیکان یادآور شد: آنان که آمار می‌دهند باید به جایگاه و شرایط هم نگاه کنند. تیم‌ خوبی را تحویل گرفته بودم اما با ذهنیت و تفکراتی که داشتم هماهنگ نشده بود و زمان می‌برد که بچه‌ها ببینند چه از آن‌ها می‌خواهیم. آمار و ارقام برای من اهمیتی ندارد و می‌خواهم از پیروزی امروز لذت ببرم.

عنایتی تاکید کرد: گیر ما همین یک برد بود که می‌توانست هفته‌های قبل به دست بیاید و در ادامه پیکان باشخصیت‌تری خواهید دید. من به بازیکنانم ایمان داشتم و خوشحالم که دست پر از اصفهان می‌رویم. البته این چیزی از ارزش‌های تیم بزرگ سپاهان کم نمی‌کند و اتفاق فوتبالی همه جا هست، اما بازیکنان من مزد انگیزه‌ و تلاش‌شان را گرفتند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.