معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا در خصوص شماره گذاری خودروهای تولیدی بعداز دهه فجر به مدل سال جدید توضیحاتی را ارائه کرد.

اعلام شرایط درج مدل ۱۴۰۳ برای خودروهای تولید شده بعد از دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدعلی زارع با اشاره به درج مدل سال بعد برای خودروهای تولیدی بعد از دهه فجر، اظهارکرد: هرساله در ایام مبارک دهه فجر، اجازه درج مدل سال بعد در خودروهای تولیدی و اسناد آن ها به خودروسازان داده می شود که امسال هم طبق روال سال های گذشته این امکان برای خودروسازان میسر شد.

وی افزود : خودروهای تولید داخل که از طرف شرکت های سازنده مشخصات فنی آن ها مانند شماره شاسی ، پلاک، مشخصات و همچنین اسناد فروش آن ها مشخص کننده مدل ۱۴۰۳ باشد و به پلیس معرفی می شوند، با مدل ۱۴۰۳ شماره گذاری می‌شوند.

زارع گفت :  لذا مدل درج شده توسط پلیس در اسناد مالکیت صادره منطبق با مشخصات و مختصات فنی و اسناد فروش شرکت سازنده بوده و معیار تعیین مدل وسایل نقلیه تولیدی است.

معاون فنی و مهندسی پلیس راهور فراجا خاطرنشان کرد : هر خودرویی که در حال حاضر شماره گذاری می شود، درصورتی مدل آن ۱۴۰۳ در اسناد درج می شود که شرایط فوق را  داشته باشند، در غیر این صورت مدل آن ها منطبق با مشخصات فنی و اسناد فروش شرکت سازنده خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.