مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که فرودگاه «بن‌گوریون» در تل‌آویو را با پهپاد هدف قرار داده است.

مقاومت عراق  فرودگاه تل‌آویو را هدف حمله قرار داد

به گزارش قدس آنلاین، این گروه تأکید کرد که این حمله در ادامه حمایت‌ از مردم غزه انجام گرفت و این گروه همچنان به حملات خود ادامه خواهد داد.

در بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمد: در چهارچوب مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری، یاری به مردم غزه و در واکنش به کشتارهای صورت گرفته توسط رژیم اشغالگر اسرائیل، بامداد سه‌شنبه با پهپاد فرودگاه بن گوریون در عمق خاک رژیم صهیونیستی را هدف پهپاد قرار دادیم.

مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب گذشته نیز اعلام کرد که یک مقر نظامی رژیم صهیونیستی را در فرودگاه «راش پینا» واقع در منطقه الجلیل را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق روز یکشنبه هفته جاری نیز از هدف قرار دادن تاسیسات شیمیایی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا خبر داده بود.

این گروه مقاومت در حمایت از مقاومت فلسطین و محکوم کردن حمایت همه جانبه آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه بارها پایگاه‌های ارتش آمریکا در عراق و سوریه و همچنین اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار داده است.

در پی عملیات طوفان الاقصی در ۱۵ مهرماه، ارتش رژیم صهیونیستی حملاتی وحشیانه و ویرانگر را علیه نوار غزه آغاز کرد که در نتیجه آن تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها را نیز زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.