مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز از آغاز ثبت نام طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در این استان با هدف بهره گیری از ظرفیت های تشکل های مردم نهاد خبر داد.

آغاز ثبت نام طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در استان البرز

به گزارش قدس آنلاین، محمدجواد کاظمینی افزود: براین اساس برای بهره گیری از ظرفیت و توان گروه های مردمی و تشکل های اجتماعی برای تحقق مفاد سند تحول دولت مردمی، سازمان‌های مردم نهاد آمادگی خود را در اجرای طرح ملی نهضت اجتماعی اعلام و در طرح نهضت ملی مشارکت اجتماعی ثبت نام کنند.

وی بیان کرد: این طرح با پیگیری معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی در خصوص ترغیب داوطلبان اجتماعی، گروه ها و نهادهای مردمی به شرکت در طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی به اجرا در آمده است.

کاظمینی، هم افزایی و تقویت تعاملات دولت و نهادهای مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش سرمایه و سلامت اجتماعی از طریق مشارکت مردم از مرحله شناسایی نظام مسائل اجتماعی تا یافتن راهکارهای عملیاتی ، اجرا و ارزیابی برنامه ها توسط سازمان‌های مردم نهاد و گروه های مردمی را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی اضافه کرد: در این طرح، پس از ثبت‌نام گروه های مردمی و سمن های اجتماعی و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها ، به تناسب تجربیات و تخصص، از این ظرفیت عظیم مردمی در احصا نظام مسائل اجتماعی کشور بهره گیری خواهد شد.

متقاضیان شرکت در طرح نام طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی در استان البرز می توانند برای تکمیل و ارسال پرسشنامه طرح ملی نهضت مشارکت اجتماعی، از طریق لینک زیر :https://formafzar.com/form/upemc یا با ارسال عدد ۹ به سرشماره ۳۰۰۰۱۱۵۲ برای دریافت لینک ثبت نام اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.