پیمان جبلی به اخبار منتشر شده در مرود عزل و برکناری معاون سیاسی این سازمان در هفته جاری و کانش نشان داد و گفت: آقای خدابخشی برکنار نشد بلکه خودش استعفا داد.

جبلی: ۱۴۰۳ پرهزینه‌ترین سال تولید در صداوسیما خواهد بود/ استعفایم شایعه‌سازی است

قدس آنلاین: وی در خصوص طرح‌ها و برنامه‌های صداوسیما برای سال جدید  هم گفت: مراکز تولید سیمرغ، سیمافیلم، دفتر فیلم‌نامه آثار سازوکار تحولی خود را در سال ۱۴۰۳ نشان خواهند داد و این مراکز متولی برنامه‌هایی می‌شوند که در آثار تولیدی کمرنگ شده‌اند و سهم این برنامه‌ها زیاد خواهد شد.

رئیس رسانه ملی درباره شایعه استعفای خودش از رسانه ملی هم افزود: این شایعات زیاد مطرح می‌شود و من تکذیب می‌کنم.

وی افزود: مرکز سیمافیلم نیز با انتشار فراخوان برای کارگردانان، تهیه‌کنندگان و نویسندگان و همچنین با جمع‌آوری طرح‌های پیشنهادی، آن‌ها را بررسی می‌کنند.  تا پایان سال ۱۴۰۳ جدول پخش برنامه‌های نمایشی و سریال‌ها تکمیل شده و نگرانی از این بابت نداریم.

جبلی همچنین درباره تخصیص بودجه سال آینده گفت: تلاش می‌کنیم بودجه به‌گونه‌ای به صداوسیما تخصیص داده شود که بتوانیم وظایفی که در برنامه هفتم به عهده این سازمان گذاشته شده را پوشش دهیم و همچنین مجموعه‌های سلمان و موسی را بدون دغدغه پیش ببریم. به نظر می‌رسد سال آینده پرهزینه‌ترین سال صداوسیما از حیث تولید این مجموعه‌ها باشد و مجموعه‌ها در سال آینده نیز با نظم فعلی پیش بروند. سال آینده علاوه بر مجموعه‌های تلویزیونی، برنامه‌های متنوع و ساختارهای برنامه‌سازی جدیدی که امسال به آن توجه شده بود، خیلی پربار تر از امسال دنبال شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.