استاندار قم گفت: بانک‌های دولتی و خصوصی استان موظفند تسهیلات خردی که به آن‌ها معرفی شده‌است را پرداخت و مردم را در این راستا همراهی کنند.

انتقاد استاندار قم از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات

به گزارش قدس انلاین،  سیدمحمد آقامیری روز پنجشنبه در جلسه کمیسیون شورای هماهنگی بانک‌های استان بیان کرد: یکی از معضلات مهم کشور که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارد، بنگاه‌داری بانک‌هاست.

وی با بیان اینکه کلیه بانک‌ها عضو شورای عالی مسکن کشور می باشند،‌ عنوان کرد: تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن جزو تسهیلاتی است که دولت به آن‌ها مکلف کرده و بانک ها موظف به تعهدات خود هستند.

آقامیری در ادامه با تاکید بر اینکه بانک‌های دولتی و خصوصی استان طبق تعهدی که دارند می‌بایست این تسهیلات را سر وقت پرداخت کنند، گفت: جهاد مسکن سازی امروز با سرعت در قم درحال پیگیری است و ما تاکید داریم که کلیه مدیران استان چه دستگاه‌های دولتی و چه بانک‌ها باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات خرد نباید دنبال مانع تراشی باشند؛ متقاضی که برای رفع مشکلات زندگی خواهان اخذ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی می‌باشد مشخص است که وی گردش حساب قابل قبولی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.