رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هدف اصلی برگزاری جشنواره ورزشی رمضان ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش و به ‌خصوص ورزش همگانی است.

هدف از برگزاری جشنواره رمضان آشتی مردم با ورزش همگانی است

به گزارش قدس خراسان، جواد کیانی در خصوص برگزاری جشنواره ورزشی رمضان در شهر مشهد عنوان کرد: سومین دوره رقابت‌های ورزشی جشنواره رمضان به همت معاونت سلامت و تربیت‌بدنی از نخستین ‌روز ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: جشنواره امسال در بیش از ۲۰ رشته ورزشی و در ۳ بخش آقایان، بانوان و جانبازان و معلولین برگزار ‌می‌شود.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در رشته فوتسال که ویترین و پُرمخاطب‌ترین رشته این جشنواره ورزشی محسوب می‌شود، ۳۲۰ تیم شرکت کردند و ‌بیش از ۳۲۰۰ ورزشکار در شب‌های ماه مبارک رمضان در سطح شهر مشهد درگیر برگزاری مسابقات ‌این تورنمنت هستند. اتفاقی که به نوبه خود در کشور کم‌نظیر است و شاید بتوان آن را بزرگترین ‌گردهمایی فوتسال شهری در کشور معرفی کرد.

کیانی بیان کرد: جشنواره بزرگ ورزشی رمضان فرصت مغتنمی است تا در شب‌های ماه مبارک رمضان شهروندان با ‌ورزش و امر ورزش همگانی آشتی کرده و با حضور در سالن‌های ورزشی باری دیگر رنگ شور و ‌نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق کنند. ‌

وی ادامه داد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در این دوره تلاش کرده تا تمام ظرفیت‌های سالنی خود را ‌برای برگزاری مسابقات رشته‌های مختلف به کار بگیرد و در این میان همکاری و مشارکت شایسته‌ای با ‌هیات‌های ورزشی و سایر دستگاه‌ها داشته است. ‌ 

کیانی افزود: هدف اصلی برگزاری این جشنواره ایجاد شور و نشاط اجتماعی و آشتی شهروندان با امر ورزش و به ‌خصوص ورزش همگانی است و امیدواریم جشنواره بزرگ ورزشی رمضان الگویی باشد تا در تمام ‌کشور شاهد تبلور ورزش همگانی در میان شهروندان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.