استاندار خراسان رضوی گفت: میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت.

میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام شکل گرفت

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری ظهر یکشنبه در آئین شکرانه که به پاس جهاد دانش آموزان در بزرگ‌ترین عملیات فراگیر جهاد تبیین استان تحت عنوان میدان ۱۴ صفر ۲ در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از نفس حضور همه شما دختران و پسران دانش آموز که اراده نمودید و در این میدان حضور پیدا کردید، قدردانی می‌کنم.

استاندار خراسان رضوی گفت: دانش آموزان در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ به اندازه‌ای که می‌توانستند مشارکت کردند و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم نمودند لذا نفس این کار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه میدان را اراده‌ها می‌سازد و به خودی خود این میدان وجود ندارد، افزود: مبارزه با باطل و تقابل با دنیای استکبار، دفاع از حرم و همه اینها اراده‌هایی است که در انسان‌ها شکل می‌گیرد و منتهی به ایجاد میدان می‌شود.

نظری با بیان اینکه میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: مردم ما تصمیم گرفتند برای دفاع از این نظام مقدس به میدان انتخابات وارد شوند و یک بار دیگر با دادن رأی به دنیای استکبار پیغام دهند علی‌رغم همه مشکلات در لایه‌های اجرایی، نظام مقدس اسلامی را نظام حق می‌دانیم و از آن دفاع می‌کنیم لذا این پیام قاطع و اصیل مردم بود که مخابره شد.

استاندار خراسان رضوی با تقدیر از دانش‌آموزان عنوان کرد: به اندازه‌ای که می‌توانستید مشارکت کردید و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را شما فراهم کردید لذا نفس این کار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: میدان محل استراحت و ریخت و پاش نیست و طبیعی است که مقصود ما از میدان، میدان مبارزه در عرصه‌های مختلف می‌باشد که هرجا دشمن باشد، بدیهی است که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد. بنابراین حضور شما دانش آموزان در میدان ضمن اینکه اثر مشارکتی برای این میدان داشت اما پختگی و سازندگی برای خود شما به ارمغان آورد.

نظری بیان کرد: با توجه به افقی که برای نظام مقدس اسلامی در پیش است، این تمرینات و حضورها بسیار مهم خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.