فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش گفت: ساخت پروژه عمرانی فضای اداری و آسایشگاهی گروهان شهید غلامحسین موحدی علی آبادی در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان با شهرستان صالح آباد به بهره برداری رسید.

فضای آسایشگاهی نیروی های ارتشی مستقر در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان افتتاح شد

به گزارش قدس خراسان، امیر سرتیپ رضا آذریان سه شنبه شب در حاشیه ساخت پروژه عمرانی فضای اداری و آسایشگاهی گروهان شهید غلامحسین موحدی علی آبادی در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان اظهار کرد: این مکان در زمینی به مساحت ۶۶۰ متر مربع و در زیربنای ۵۱۰ متر مربع مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش  ادامه داد: این مرکز رفاهی نیروهای کادر و وظیفه با اعتباری افزون بر ۴۶ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی بیان کرد: این فضا به همت و تلاش مهندسین گروه ۴۴۴ رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در منطقه جنت آباد به مدت یک سال ساخته شد.

آذریان به توان بالای گروه های مهندسی رزمی اشاره کرد و گفت: در کنار آمادگی و توان نیروهای ارتشی مستقر در جای جای مرزهای کشور، توان مهندسی نیروهای رزمی هم در ساخت طرحهای بزرگ عمرانی نظامی مثال زدنی است که در این راستا موفقیت های خوبی را در این بخش از آن خود کرده اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در زمان حاضر امنیت پایداری در مرزهای ایران با کشورهای همسایه برقرار است، بیان کرد: امنیت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی نیروهای مسلح رقم خورده است و امروز اقتدار و صلابت ایران برای همه کشورها یک الگو شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.