رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۲۱ پایگاه اورژانس، در قالب طرح سلامت نوروزی به صورت شبانه‌روزی درحالت آماده باش قرار دارند.

 آماده‌باش۲۱ پایگاه اورژانس تربت‌حیدریه

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه محمدجواد امیری عنوان کرد:۲۱ پایگاه اورژانس، سه مرکز ارتباطات و هدایت عملیات، مرکز پایش مراقبت‌های درمانی  و مرکز عملیات اضطراری به همراه ۲۰۰ کارشناس فوریت‌های پزشکی در قالب طرح سلامت نوروزی به صورت شبانه‌روزی درحالت آماده‌باش قرار دارند.

وی ادامه داد:پنج پایگاه شهری در تربت‌حیدریه، ۲ پایگاه شهری در فیض‌آباد مه‌ولات و دولت‌آباد زاوه و همچنین، ۱۴ پایگاه جاده‌ای در این ایام به صورت ویژه فعال هستند تا خدمات لازم را به مسافران ارائه دهند.۲۱ آمبولانس سبک، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه خودرو فرماندهی و تعدادی آمبولانس پشتیبان نیز برای پاسخگویی به حوادث و دیگر موارد اورژانسی در این ایام به‌کار گرفته شده‌ است.

امیری با اشاره به این‌که طرح سلامت نوروزی تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد افزود: تمامی ۲۱ پایگاه یاد شده، به ‌صورت ۲۴ ساعته در اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.