استاندار خراسان رضوی گفت: مطابق نظارت‌ها و بازدیدهایی که در شهر مشهد داشته‌ایم، همه چیز آماده است تا مسئولان بتوانند خدمتگزار زائران در تعطیلات نوروز باشند.

پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی طبق برنامه پیش می‌رود

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری جمعه ۳ فروردین اظهار کرد: به صورت هوایی از معابر ورودی و خروجی مشهد بازدید داشتیم که نشان می‌دهد همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و مسئولان می‌توانند خدمتگزار زائران در تعطیلات نوروز باشند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: سایر خدمات مانند پارکینگ و سرویس‌های بهداشتی در حد گنجایش و توان آماده شده است تا ان‌شاءالله در خدمت زائران و مجاورانی که به حرم رضوی مشرف می‌شوند، باشند.

وی با اشاره به اینکه نظارت، بازدید، کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای اساسی جزو وظایف اصلی و مهم مسئولان است که به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است، تأکید کرد: خدمات شهری، مباحث اسکان، مباحث حمل و نقل، تأمین کالا و قیمت‌های آنان از مواردی است که مسئولان برای کنترل و نظارت بر این موارد عزم و اراده جدی دارند تا در تأمین و عرضه گسترده و قیمت کنترل شده آن‌ها نظارت داشته باشند.

نظری بیان کرد: شهر آراسته شده و آماده زائران نوروزی است. در عین حال از بازارهای عرضه میوه بازدید داشتیم که مصرف عام دارند و به صورت قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شدند. از جمله موارد مهم عرضه گوشت و مرغ در شرایط فعلی است که باید مطمئن می‌شدیم این دو کالا نیز با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار می‌گیرد. در نقاط مختلف شهر با فروشگاه‌های موجود و موقت این موارد در حال اجرا است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در اطراف حرم از نظر عرضه مواد غذایی در فروشگاه‌های ثابت مشکلی نداریم، تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ فروشگاه ثابت توافق کردند که حدود ۲۱ قلم کالای اساسی را به قیمت مصوب در اختیار زائران قرار دهند. همچنین ایستگاه‌های موقت برای عرضه میوه و سایر اقلام ایجاد شده که زائران نیز می‌توانند از این غرفه‌ها استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.