رییس آموزش و پرورش بردسکن گفت: پروژه استخر سرپوشیده آموزش و پرورش بردسکن با گذشت بیش از ۱۰ سال از کلنگ زنی آن همچنان ناتمام رها شده است.

پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر چراغیان اظهار کرد: پروژه استخر سرپوشیده شنا آموزش و پرورش که بیش از ۱۰ سال از آغاز عملیات اجرایی آن می‌گذرد متاسفانه به خاطر کمبود اعتبارات همچنان ناتمام رها شده است.

رییس آموزش و پرورش بردسکن گفت: این پروژه در حد فنداسیون اجرا و اسکلت آن نیز حمل ولی هنوز نصب نشده است و در آن زمان یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری دانش آموزی بردسکن تکمیل این پروژه را یکی از ضروریات دانست گفت: در این رابطه پیگیری‌هایی از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مکاتباتی با اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس صورت گرفته است که امیدواریم در اعتبارات امسال این پروژه در ردیف پروژه‌های کددار قرار بگیرد.

چراغیان افزود: برای تکمیل این پروژه حداقل بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امید است دانش آموزان شهرستان بردسکن صاحب یک استخر سرپوشیده شوند.

رییس آموزش و پرورش بردسکن افزود: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با مشارکت دولت و خیران در یک اقدام جهادی با تخصیص اعتبارات لازم شاهد عملیات اجرایی  مجدد این پروژه باشیم.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.