معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای بازگشت مسافران از مشهد کمبود وسیله نقلیه عمومی نداریم.

برای بازگشت مسافران از مشهد کمبود وسیله نقلیه عمومی نداریم

به گزارش قدس خراسان، رضا صحراگرد در خصوص وضعیت پایانه مسافربری مشهد در آخرین روز تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: پایانه مسافربری در وضعیتی عادی به سر می‌برد و با کمبود وسیله نقلیه مواجه نشده‌ایم.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود: امسال لیست فروش بلیت‌ها را تا ۲۰ فروردین باز کردیم تا مسافران به راحتی جابجا شوند.

وی گفت: هنوز برای کمبود در ناوگان چیزی اعلام نکرده‌اند، اما در صورت کمبود احتمالی نیز، از ناوگان رزرو شرکت جوان سیر و سرویس کارخانجات تولیدی استفاده خواهیم کرد.

صحراگرد بیان کرد: استان‌هایی که تقاضای سفر زیادی به مشهد دارند، به مسافران خود بلیت رفت و برگشت بدهند تا در زمان برگشت از مشهد با مشکل مواجه نشوند.

معاون اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: در حال حاضر در آستانه موج سوم نوروز قرار داریم. پس از پایان شب‌های قدر تعدادی از زائران از مشهد خارج می‌شوند و تعدادی دیگری در آستانه تعطیلات عید سعید فطر به مشهد مشرف می‌شوند.

وی یادآور شد: ۱۶۲۶ اتوبوس، ۲۸۰۰ مینی‌بوس و ۱۶۳۹ سواری و در مجموع بیش از ۶۰۰۰ وسیله نقلیه حمل‌ونقل عمومی نیز برای جابجایی مسافران در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۲ فروردین ماه بیش از ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر وارد مشهد شده‌اند که بیش از ۷۰۰ هزار نفر از مسافران از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در این مدت به مشهد تردد داشته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.