فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: در عملیات مأموران انتظامی یکی از اشرار سابقه‌داری که در یکی از محلات این شهرستان با عربده کشی و قداره‌کشی باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود، دستگیر شد.

یکی از اشرار سابقه‌دار شاهین‌شهر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ هادی کیان‌مهر از دستگیری یکی از اشرار شهرستان شاهین‌شهر خبر داده و اظهار داشت: روز گشته در پی در یافت گزارشی در خصوص عربده‌کشی و قدرت‌نمایی فردی شرور در یکی از محلات شاهین‌شهر، دستگیری این فرد به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با دریافت این خبر تیمی از مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام و در صحنه یکی از افراد شرور و سابقه‌دار  شاهین‌شهر را که در مقابل یک مجتمع مسکونی با در دست داشتن یک قبضه قداره در انظار عمومی اقدام به عربده‌کشی و تهدید اهالی ساختمان می‌کرد، مشاهده و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضایی بر عزم جدی پلیس در برخورد قانونی و قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت عمومی و برهم‌زنندگان آسایش مردم تأکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اقدامات اوباشگرانه در سطح محلات، بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.