۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
کد خبر: 975873

نماینده بسکتبال ایران، به عنوان نخستین تیم به فینال سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد.

شهرداری گرگان فینالیست بسکتبال غرب آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، تیم شهرداری گرگان با کسب دومین برد مقابل الشرطه عراق، به عنوان نخستین تیم به فینال این مسابقات راه یافت.

شاگردان مصطفی هاشمی در این بازی سخت، از ابتدا پا به پای میزبان خود پیش رفتند تا از افزایش اختلاف امتیاز جلوگیری کنند. در حالی که بیشتر دقایق بازی تیم عراقی جلو بود و گاهی اختلاف را به ۹ امتیاز هم می رساندند، در اواخر کوارتر چهارم اما نماینده ایران موفق شد به بازی برگردد، نتیجه را به سود خود تغییر داده و نهایتا ۸۳ - ۸۸ پیروز این دیدار حساس شود.

شاگردان هاشمی کوارترهای اول و چهارم را با نتایج ۱۷-۱۹ و ۱۶-۳۰ بردند تا با وجود باخت ۲۷-۲۳ و ۲۳-۱۶ در کوارترهای دوم و سوم، در مجموع با ۵ امتیاز برتری پیروز این دیدار شده و راهی فینال شوند.

در پایان این دیدار، «هربرت مک‌لین» گارد راس آمریکایی الشرطه با کسب ۲۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس گل و یک توپ ربایی، تاثیرگذاری ۲۴ را داشت و بهترین بازیکن زمین شد اما نتوانست مانع شکست نماینده عراق شود.

شهرداری گرگان فصل گذشته این رقابت‌ها نیز موفق به حضور در بازی فینال شده بود و با این برد، سری نیمه‌نهایی این فصل را هم دو بر صفر مقابل الشرطه عراق برد تا برای دومین فصل متوالی، راهی فینال این رقابت‌ها شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.