مسئول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه(ع) گفت: اسرائیل و دست نشانده‌هایش در محاصره جبهه مقاومت قرار گرفته‌اند و تا فروپاشی آنها مدت زمان کوتاهی باقی مانده است.

اسرائیل در محاصره جبهه مقاومت است

به گزارش قدس خراسان، محمدعلی قاسم‌زاده نداف روز جمعه در پایان مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم شیعه و اهل سنت تایباد اظهار کرد: پیام روز جهانی قدس، برداشتن علم ظلم‌ستیزی فارغ از هر مذهبی بوده و این روز متعلق به جهان اسلام است.

مسئول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه(ع) بیان کرد: از قضا امروز کسانی که مورد بزرگترین ظلم قرار گرفته‌اند، برادران اهل سنت ما در فلسطین هستند و بزرگترین حامی آنها جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: رهبران مقاومت فلسطین بارها در محافل بین‌المللی اعلام کردند که بیشترین حمایت از فلسطین را جمهوری اسلامی انجام داده است، ایران اسلامی منطقه‌ای فکر نمی‌کند، بلکه برای ظهور منجی عامل بشریت زمینه‌سازی می‌کند.

قاسم‌زاده نداف بیان کرد: در جنگ‌های مدرن حجم کشته و تلفات انسانی نشان از پیروزی نیست، بلکه رسیدن به اهداف پیروز را مشخص می‌کند، اهداف آنها آزادی اسرای صهیونیستی، بازداشت یا شهید کردن رهبران مقاومت و از بین بردن تونل‌ها بود اما جز ۳۴ هزار شهید مظلوم کاری از آنها بر نیامد.

مسئول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه(ع) افزود: اسرائیل توسط آمریکا هدایت می‌شود و آمریکا به دنبال این است تا بتواند توسط اسرائیل به جمهوری اسلامی ضربه بزند که تاکنون به هدف خود نرسیده و نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه امروز مردم غزه به تنهایی از عهده اسرائیل بر خواهد آمد، تأکید کرد: ما حامی مقاومت هستیم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهیم ماند.

قاسم‌زاده نداف با اشاره به اینکه امروز توانمندی موشکی ما به حدی است که تمام پدافندهای دشمنان را دور می‌زند و نقطه‌زن به هدف می‌خورد، گفت: شهدای امروز کشور ما از بزرگترین چهره‌های نظامی و قهرمانان ملی ما بودند.

مسئول سیاسی قرارگاه شمال شرق ثامن الائمه(ع) خاطرنشان کرد: اسرائیل از چهار جهت تحت محاصره مقاومت است، اما به دلیل اینکه مدیریت حوزه رسانه در اختیار استکبار است، آنها صحنه را وارونه نشان می‌دهند.

مراسم راهپیمایی روز قدس در تایباد از میدان «وحدت» در این شهر آغاز و در محل چهارراه «پست» با قرائت قطعنامه این روز به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.