۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: 976496

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: بیش از ۱۷ تن مواد غذایی غیر بهداشتی و فاسد در طرح سلامت نوروزی امسال این دانشگاه کشف، ضبط و معدوم شد.

۱۷ تن مواد غذایی فاسد در نیشابور نابود شد

به گزارش قدس خراسان، محمدرضا مجدی اظهار کرد: افزون بر ۲۱ هزار و ۱۲۰ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در قالب طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: در قالب این بازدیدها ۳۴ مرکز تولید و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور پلمب شده است.

وی ادامه داد: بازدید از ۲۲۱ داروخانه‌، کارخانجات مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، ۱۰۳ مورد بازدید از بیمارستان‌ها و پایگاه‌های اورژانس و حدود ۱۰۰ بازدید از پایگاه‌های بهداشت، کلینیک‌ها، خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت نیز در این ایام انجام شده است.

مجدی ادامه داد: در این مدت بیش از پنج هزار و ۹۵۰ تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور برقرار شده است و حدود ۲ هزار مصدوم و بیمار توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی امدادرسانی شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از این تعداد ۳۷۰ مصدوم حوادث تصادفی و ۹۳۵ مصدوم و بیمار حوادث غیرتصادفی به اورژانس مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور منتقل شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.