۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
کد خبر: 976554

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران از برگزاری کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید شهرستان های‌استان تهران در ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه سال جاری در آستان مقدس امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: ترویج نام و یاد شهدا مهمترین هدف کنگره شهدا است.

برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران

به گزارش قدس آنلاین، سردار قربان محمد ولی زاده در نشست هماهنگی نخستین کنگره ملی سرداران و ۱۲ هزار شهید استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حوادث اخیر اظهار داشت: حضور با شکوه و پرشور روزه داران در راهپیمایی روز قدس نشان داد، حقیقتا دیدن جنایت‌های صهیونیست و سکوت در برابر این فجایا برای انسان سخت است.

وی افزود: در طوفان الاقصی و جنگ ترکیبی که شاهد آن بودیم سربازان مقاومت با امکاناتی که در اختیار داشتند توانستند پیروزی بزرگی را رقم بزنند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در ادامه گفت: مقاومت بسیار عجیبی که مردم غزه و فلسطین داشتند، باعث شد رژیم صهیونسیتی ضربه سختی را از اسلام دریافت کند.

وی تأکید کرد: کشوری می‌تواند جنگ ترکیبی انجام دهد که قدرت پهبادی برتر داشته باشد اما در غزه که چندین سال است در محاصره شدید قرار دارد، جنگ ترکیبی تمام عیاری از آسمان و زیر زمین بر علیه رژیم صهیونیست شکل گرفت.

سردار ولی زاده تصریح کرد: آبرو و همینه رژیم صهیونسیتی شکست و نظامیان مقاومت پس از طوفان الاقصی به سراغ کسانی رفتند که زمانی فرمانده بودند و آن‌ها را اسیر کرده و در محدوده سرزمینی کوچکی جمع کردند.

وی تأکید کرد: اگر امروز می‌بینیم که رژیم صهیونستی فرماندهان جبهه مقاومت را هدف قرار می‌دهد به این دلیل است که شکست جبران ناپذیری را تجربه کرده‌اند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران در شهرستان‌های استان تهران در در ۳۱ اردیبهشت تا ۳ خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود و هدف ترویج نام و یاد شهدا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.