۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: 976780

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اجرای محدودیت های ترافیکی در معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) برای برگزاری نماز عید سعید فطر خبر داد.

محدودیت های ترافیکی نماز عید فطر در قم

به گزارش قدس آنلاین،‌ سرهنگ غلامرضا صدفی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر حضرت معصومه با توجه با شرایط ترافیکی، ممنوعیت تردد و توقف در معابر اطراف حرم مطهر از ابتدای صبح روز عید سعید فطر برقرار می شود.

وی ادامه داد: محدودیت ها شامل خیابان امیرکبیر(خیابان اراک) حدفاصل پل آهنچی تا سه راه خورشید، خیابان معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه، بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه و تمامی معابر فرعی منتهی به این محدوده هاست.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ترافیک معابر امکان گسترش محدودیت ها به حلقه وسیع تر وجود دارد لذا از شهروندان درخواست همکاری با پلیس راهور در اجرای محدودیت ها را داریم.

صدفی توصیه کرد: شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و در صورتی که قصد دارند با خودروی شخصی به حرم مطهر مراجعه کنند از ظرفیت پارکینگ های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عماریاسر استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.