تیم بسکتبال شهرداری گرگان قصد دارد با جذب سومین بازیکن خارجی، حضور قدرتمندی در فینال سوپرلیگ غرب آسیا و رقابت‌های انتخابی برای دور نهایی باشگاه‌های آسیا داشته باشد.

برنامه ویژه شهرداری گرگان برای فینال آسیا/ جذب سومین بازیکن خارجی

به گزارش قدس آنلاین، تیم بسکتبال شهرداری گرگان شامگاه پنجشنبه با غلبه بر الشرطه عراق در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ غرب آسیا، برای دومین دوره متوالی به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافت.

این تیم در مرحله نهایی باید با برنده دیدار تیم های الریاضی و ساجس رقابت کند. مهمتر از فینال البته حضور در مسابقاتی است که خرداد با حضور هشت از جنوب آسیا (سه تیم)، غرب آسیا (سه تیم)، آسیای میانه و منطقه هندوستان برگزار می شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان قصد دارد برای حضور قدرتمند در این رقابت ها و کسب مجوز حضور در دور نهایی باشگاه های آسیا از آن، ترکیب خود را با جذب سومین بازیکن خارجی تقویت کند.

شهرداری گرگان که به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی لیگ برتر را به پایان رساند در حال حاضر دو بازیکن خارجی در ترکیب خود دارد و طبق مقررات سازمان لیگ مجاز به جذب بازیکن سوم خارجی برای رقابت های داخلی نیست. سرمربی این تیم اما با لحاظ کردن اهمیت مسابقات آسیایی، متقاضی جذب سومین بازیکن خارجی برای این رقابت ها شده است.

مصطفی هاشمی در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: برای رقابت با تیم هایی آسیایی که هر کدام حداقل سه بازیکن خوب و مطرح خارجی در اختیار دارند باید ترکیب خود با یک بازیکن خارجی جدید تقویت کنیم. دو پست برای این برنامه در نظر دارم. درخواست خود را اعلام کرده ام تا ظرف یک هفته آینده یک بازیکن درجه یک به ترکیب اضافه شود.

در حال حاضر تیم بسکتبال شهرداری گرگان «ویل چری» آمریکایی را در ترکیب خود دارد. این تیم پیش از این بازیکن آمریکایی دیگری به نام «نورول پله» را هم در ترکیب خود داشت که عضو تیم ملی بسکتبال لبنان بود و اتفاقا در این تیم دچار مصدومیت شد و بعد از آن از ادامه همکاری با گرگانی ها امتناع کرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان اخیرا با «لوکوویچ» سنتر ۲۱۳ سانتی متری صربستانی هم به توافق رسیده است و او را هم در ترکیب خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.